Diep gezonken die Helder....De "muziek" van Glenn Helde en dat mokkel......wat een aanfluiting!
Diep gezonken die Helder....
Keizer snapt het nu ook en begint met Huntelaar en Dolberg in de basis.
Zeer beroerde eerste helft tussen Excelsior en Vitesse. Tweede helft wel een behoorlijk goed Vitesse gezien. Uiteindelijk 0-3 geworden. De laatste goal van Linssen is het terugkijken waard! De rest van de pot niet...
Waarom keept Hansen eigenlijk? Tweede keeper van der Steen heeft toch geen fout gemaakt als vervanger van Hahn? Laat zo'n jongen lekker staan, of begin het seizoen dan niet met hem als 2e keeper, als je zelfs bij goed spel er een extra doelman bijhaalt en laat spelen bij blessure van de eerste doelman.
Toch bijzonder dat geen enkele eredivisie ploeg aan El Khayati gedacht heeft na zijn halfjaartje bij ADO vorig seizoen!
In de wedstrijd tegen Willem II meteen al de beste man van het veld, daarnaast speelde Hooi een meer dan prima pot (wat ik niet verwacht had) en was Kanon prima bezig.
Vond Ebuehi w??r erg matig, maar de trainer ook, want wissel ; )
Immers brengt (nog) niet wat je zou verwachten van hem, Becker blijft doorgaan waar hij vorig jaar ook het beste in was ; vooral met zichzelf druk zijn.
In ieder geval de eerste drie punten gepakt en op naar een (hopelijk) leuke thuiswedstrijd tegen de Amsterdammers.
Bovendien ben ik helemaal niet zo onder de indruk van Hansen, die vooral gehyped is door zijn goal tegen PSV.
Martin Odegaard tegen Kenneth Paal is wel een duel waar ik ontzettend naar uit kijk.
Hup Heerenveen!