Speelronde 4

delmaestro

Well-known member
Zeer beroerde eerste helft tussen Excelsior en Vitesse. Tweede helft wel een behoorlijk goed Vitesse gezien. Uiteindelijk 0-3 geworden. De laatste goal van Linssen is het terugkijken waard! De rest van de pot niet...

Pascallovic

Well-known member
Keizer snapt het nu ook en begint met Huntelaar en Dolberg in de basis.

Dat leek dus nergens op met beiden in de basis. PEC kon wel heel vaak doorlopen bij het middenveld en heeft Ajax gewoon 20 minuten onder druk gezet. Als het een beetje oppertunistisch moet is dit systeem handig, maar dit gaat je ook nog wat zeperds opleveren.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeer beroerde eerste helft tussen Excelsior en Vitesse. Tweede helft wel een behoorlijk goed Vitesse gezien. Uiteindelijk 0-3 geworden. De laatste goal van Linssen is het terugkijken waard! De rest van de pot niet...

Bij ons was het precies andersom. Indrukwekkende eerste helft, maar een dramatische tweede. Heracles heeft gewoon een zeer matige ploeg, waar we met het niveau van de eerste helft gewoon met 0-6 van hadden moeten winnen. Maar goed, de punten zijn weer binnen. Op naar woensdag.

G

Gast

Guest
Toch bijzonder dat geen enkele eredivisie ploeg aan El Khayati gedacht heeft na zijn halfjaartje bij ADO vorig seizoen!

In de wedstrijd tegen Willem II meteen al de beste man van het veld, daarnaast speelde Hooi een meer dan prima pot (wat ik niet verwacht had) en was Kanon prima bezig.
Vond Ebuehi w??r erg matig, maar de trainer ook, want wissel ; )

Immers brengt (nog) niet wat je zou verwachten van hem, Becker blijft doorgaan waar hij vorig jaar ook het beste in was ; vooral met zichzelf druk zijn.

In ieder geval de eerste drie punten gepakt en op naar een (hopelijk) leuke thuiswedstrijd tegen de Amsterdammers.

JMD

Well-known member
De opstellingen van het duel van 12.30, SC Heerenveen - PSV

SC HEERENVEEN: Hansen,Dumfries,H?egh,
Pierie,Woudenberg,Kobayashi,Schaars,
Thorsby,?degaard,Ghoochannejhad,Zeneli

PSV: Zoet,Arias,Luckassen,Isimat-Mirin,
Paal,v.Ginkel,Hendrix,Ramselaar,
Bergwijn,Locadia,Lozano

Hups PSV!

JMD

Well-known member
Ramselaar dus ipv Pereiro. Vreemde keus. Gelukkig Brenet weer op de bank.

Verder een nieuw talent op de bank, Obispo.

Ik ben benieuwd. De eerste 3 duels gewonnen, waarbij het het eerste duel nog rommelig en mazzelig was dat je won, maar de 2 andere zeges waren verdiend. Alleen waren dat duels tegen ploegen die (normaal gesproken) tegen degradatie gaan strijden. De komende 3 duels gaan laten zien wat we van dit PSV komend seizoen mogen verwachten: strijden om de titel of tevreden zijn met een plaats in Europa? Na dit duel en volgende week (Feyenoord thuis) en de week erna (Utrecht uit) weten we het.

Pascallovic

Well-known member
Waarom keept Hansen eigenlijk? Tweede keeper van der Steen heeft toch geen fout gemaakt als vervanger van Hahn? Laat zo'n jongen lekker staan, of begin het seizoen dan niet met hem als 2e keeper, als je zelfs bij goed spel er een extra doelman bijhaalt en laat spelen bij blessure van de eerste doelman.

JMD

Well-known member
De laatste zege van PSV in het Abe Lenstra Stadion is trouwens 6 jaar geleden, vlak voor Kerstmis 2011 won PSV eenvoudig met 1-5. Dat was nog onder Rutten. Volgens mij is Heerenveen uit het duel waar PSV al het langst op een driepunter wacht. (van de duels die PSV sindsdien elk jaar gespeeld heeft)

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom keept Hansen eigenlijk? Tweede keeper van der Steen heeft toch geen fout gemaakt als vervanger van Hahn? Laat zo'n jongen lekker staan, of begin het seizoen dan niet met hem als 2e keeper, als je zelfs bij goed spel er een extra doelman bijhaalt en laat spelen bij blessure van de eerste doelman.

Bovendien ben ik helemaal niet zo onder de indruk van Hansen, die vooral gehyped is door zijn goal tegen PSV.

Martin Odegaard tegen Kenneth Paal is wel een duel waar ik ontzettend naar uit kijk.

Hup Heerenveen!

Batigoal

Well-known member
Huntelaar in Oranje. :duim:

Je had bij rust natuurlijk met 5-0 voor moeten staan, maar gelukkig wordt dit soort gekluns in de Eredivisie zelden afgestraft.

Toch bijzonder dat geen enkele eredivisie ploeg aan El Khayati gedacht heeft na zijn halfjaartje bij ADO vorig seizoen!

In de wedstrijd tegen Willem II meteen al de beste man van het veld, daarnaast speelde Hooi een meer dan prima pot (wat ik niet verwacht had) en was Kanon prima bezig.
Vond Ebuehi w??r erg matig, maar de trainer ook, want wissel ; )

Immers brengt (nog) niet wat je zou verwachten van hem, Becker blijft doorgaan waar hij vorig jaar ook het beste in was ; vooral met zichzelf druk zijn.

In ieder geval de eerste drie punten gepakt en op naar een (hopelijk) leuke thuiswedstrijd tegen de Amsterdammers.

Dat is lang geleden, Pajam! El Khayati is inderdaad een prima speler. Dat heeft ADO goed voor elkaar.

Batigoal

Well-known member
Bovendien ben ik helemaal niet zo onder de indruk van Hansen, die vooral gehyped is door zijn goal tegen PSV.

Martin Odegaard tegen Kenneth Paal is wel een duel waar ik ontzettend naar uit kijk.

Hup Heerenveen!

Hansen was toch gewoon een stabiele factor destijds bij ADO, die wel een stap hogerop kon. Bovendien heeft hij een jaar ervaring in de Bundesliga opgedaan, dus ik denk dat hij beter is geworden. En daarmee minimaal zo goed als Hahn, als we het dan toch over een gehypte keeper hebben.

JMD

Well-known member
Pff, wat een goal. 1-0

De eerste keer dat Heerenveen de bal heeft op de helft van PSV ie het raak.
Zoet had hem wel mogen hebben, Luckassen maakte de fout, en loopt daarna alleen maar achteruit.

Bovenaan