Speelronde 34

Max

Administrator
Forumleiding
Na de guidetti show sluit ik niks meer uit...

Die tweede plaats viering was wat mij betreft niet nodig, maar Guidetti heeft ons in dat jaar samen met Koeman uit een diep dal getrokken en verloren eigen waarde weer teruggeven. Achteraf gezien hadden we dat jaar wellicht echt kunnen stunten en kampioen kunnen worden.
 

DeftonesJP

New member
Dat kan zijn maar dat feest was buiten proportioneel. Zeker omdat je vervolgens alles weggaf in de voorrondes, wat iedereen zag aankomen want elke nederlandse club heeft het lastig. Als ik voor feyenoord was geweest had ik me echt kapot geschaamd die dag maar blijkbaar ligt dat anders voor jullie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat kan zijn maar dat feest was buiten proportioneel. Zeker omdat je vervolgens alles weggaf in de voorrondes, wat iedereen zag aankomen want elke nederlandse club heeft het lastig. Als ik voor feyenoord was geweest had ik me echt kapot geschaamd die dag maar blijkbaar ligt dat anders voor jullie.

Iedereen moet lekker zelf weten of ze het vieren. Ik was iig niet bereid om vanuit Heerenveen nog naar Rotterdam te reizen voor het vieren van een tweede plaats. Het was gewoon jammer dat we met een uitwedstrijd eindigde.
 

DeftonesJP

New member
Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten. Het was alleen wel een streep onder de beschadigde status van feyenoord als topclub.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Natuurlijk moet iedereen dat zelf weten. Het was alleen wel een streep onder de beschadigde status van feyenoord als topclub.

We zijn inmiddels sowieso wel weer terug bij af. Dit seizoen sloeg nergens op, maar is schijnbaar fantastisch. Ook al waren we zevende geworden was alles nog fantastisch geweest.
 

DeftonesJP

New member
Inderdaad en dat is volgens mij ook de houding die Willem van Hanegem onderuit probeert te halen in zijn column. De vraag is hoeveel invloed het publiek heeft op daadwerkelijke prestaties maar je zou kunnen zeggen dat de lat bij feyenoord (weer) omhoog moet. Zeker nu er flink gesaneerd is. Dat de ambitie niet gelijk wordt omgezet in daden is heel goed mogelijk maar vergeet niet dat Ajax en PSV ook jaren naast de prijzen grepen maar dat de lat altijd nog hoog bleef liggen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het feit dat supporters het allemaal wel best vinden helpt inderdaad ook niet mee. Van Bronckhorst mag een kind van de club zijn, maar tot dusver een waardeloze trainer. Verder maakt Van Geel er op zijn beurt de laatste twee jaar er een puinhoop van. Maar laten we vooral allemaal om de kop van Gudde schreeuwen. Al mag hij van mij inmiddels ook wel een andere job zoeken als je supporters klanten noemt, je supporters laat criminaliseren, je geen kaartverkoop kan organiseren en dus gaat loten met een Excelletje.
 

Batigoal

Well-known member
We zijn inmiddels sowieso wel weer terug bij af. Dit seizoen sloeg nergens op, maar is schijnbaar fantastisch. Ook al waren we zevende geworden was alles nog fantastisch geweest.

Dieptepunt was wat mij betreft deze week bereikt toen collega's die voor Feyenoord zijn maandag aangaven dat hun seizoen na De Graafschap-Ajax is gered. :eek:mg:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dieptepunt was wat mij betreft deze week bereikt toen collega's die voor Feyenoord zijn maandag aangaven dat hun seizoen na De Graafschap-Ajax is gered. :eek:mg:

Ik heb erg moet lachen afgelopen zondag uit leedvermaak, maar ik snap hier dus echt niets van.
 

Pascallovic

Well-known member
Een hoop vacatures momenteel trouwens voor volgend seizoen: Ajax, Excelsior, Willem II, NEC, Vitesse en Roda JC zijn allemaal vrij terwijl Heerenveen en FC Groningen ook al met een andere trainer aan het seizoen zullen beginnen.
 

delmaestro

Well-known member
Een hoop vacatures momenteel trouwens voor volgend seizoen: Ajax, Excelsior, Willem II, NEC, Vitesse en Roda JC zijn allemaal vrij terwijl Heerenveen en FC Groningen ook al met een andere trainer aan het seizoen zullen beginnen.

Leuk rijtje voor een voorspelling:

Ajax - Jaap Stam
Excelsior - Ernie Brandts
Willem II - Erwin van der Looi
NEC - Peter Hyballa
Vitesse - Henk Fr?ser
Roda JC - Gert Heerkens
 
Bovenaan