JMD
Well-known member
Over welke jaren heb je het dan? Moet lang geleden zijn. Want de laatste 20 jaar zijn we blijkbaar toch redelijk succesvol... ook buiten Eindhoven.
![]()
De jaren van Rutten, Stevens, Advocaat...
Over welke jaren heb je het dan? Moet lang geleden zijn. Want de laatste 20 jaar zijn we blijkbaar toch redelijk succesvol... ook buiten Eindhoven.
![]()
Laatste 100 jaar komt Ajax weer beter uitLeuk zo'n lijstje. De laatste 5, 10, 15 en 25 jaar laten ongetwijfeld weer een iets ander beeld zien.
Laatste 100 jaar komt Ajax weer beter uit
JMD heeft het toch vooral over uitwedstrijden?
Sinds wanneer is de Johan Cruijff schaal een prijs voor Ajax en PSV?
Zou je je avatar niet aanpassen vakx2.0 of zie je serieus een verband tussen de hunnen en Ajax?
Ik denk dat Zwolle 'm toch wel als echte prijs beschouwd. Voor de clubs die wat vaker kampioen zijn geworden of de beker hebben gewonnen zal het minder als echte prijs tellen.... of voor wie dan ook. Good point.
Ik denk dat Zwolle 'm toch wel als echte prijs beschouwd. Voor de clubs die wat vaker kampioen zijn geworden of de beker hebben gewonnen zal het minder als echte prijs tellen.
Een volle Coolsingel als ze de Supercup winnen. Dan moet ik nog zien.Feyenoord trekt gewoon een volle Coolsingel zoals laatst te zien was.
Nooit zo ervaren. Maar blijf vooral provinciaalse etiketjes plakken... strookt alleen niet met de harde cijfers.
Gemiddeld eens in de 2 jaar kampioen. Al 20 jaar lang. Not bad.