gevegt
Well-known member
Het zijn er ongeveer 30 die rotzooi trappen en allemaal in een hoek staan.Stadion ontruimen en uitspelen zonder publiek.
Die zou je er makkelijk uit kunnen slaan onder luid gejuich van de andere supporters.
Het zijn er ongeveer 30 die rotzooi trappen en allemaal in een hoek staan.Stadion ontruimen en uitspelen zonder publiek.
Kom op zeg, toen Garcia bij Jong Ajax kwam werden overal posts gedeeld van de Jong Ajaxspelers die hem zo geweldig vonden, supporters die enthousiast waren 'want ze trainen nu echt veel harder' (iets wat elke speler doet na aanstellen nieuwe coach, imemrs nieuwe kansen)Ja de supporters zagen inderdaad in Garcia de beste trainer ooit. Hou toch op man.
Waar het mij vooral om gaat is dat als ik hoor waarom Garcia zo goed is (was bij Jong Ajax) ik eigenlijk alleen maar hoor 'dat hij de jongens meer laat trainen/harder laat werken' enz... Ik heb de lat vwb een trainer van Ajax iets hoger liggen dan alleen dat. Dat eerste kan namelijk elke persoon met overwicht op een groep. Sterker nog: ik denk dat als je de gemiddelde sporttrainer (van welke sport dan ook) daarop zet dat dat lukt. Punt is alleen dat het om voetbal gaat, en laat ik daar nou heel weinig over horen qua kwaliteiten van Garcia.
Die zijn nog niet veilig toch?Excelsior! Gefeliciteerd Simon & Kralinger. Wat mij betreft redt Telstar het volgende week bij Volendam.
Telstar en Volendam spelen tegen elkaar. Dus allebei kunnen Excelsior niet meer inhalen. Daarom zijn ze veilig.Die zijn nog niet veilig toch?
Kan een mod ons verplaatsen naar de Eredivisie sectie.Kan een mod ons verplaatsen naar de kkd sectie.
Dank alvast.