Dan hadden ze aan punt genoeg kunnen hebben als Excelsior bij Sparta zou verliezen.Kwakman zit er naast, bij winst hadden ze volgende week ook nog steeds moeten winnen, doelsaldo veel slechter dan dat van telstar
Hups Volendam!Hup Harry Styles!
RKC zit nog steeds in de Eredivisie sectie. Ondanks meerdere verzoeken om verplaatsing........Kan een mod ons verplaatsen naar de Eredivisie sectie.
Dank alvast. 😍
Dat is zo, maar dat weet je niet zeker dat dat gebeurt, dus was het punt niet op zeker genoeg en dat zei KwakmanDan hadden ze aan punt genoeg kunnen hebben als Excelsior bij Sparta zou verliezen.
Dat is niet zeker... Stand laten eindigen zoals nu is onmogelijk (dan geef je supporters een reden om een duel te laten staken als ze voorstaan), maar een 0-3 reglementair is dat ook niet.NAC - Heerenveen is definitieve eindstand? Of word restant nog uitgespeeld
Oke, dan hebben we daar toch een ander beeld bij. Mijn beeldvorming is toch veelal DVK met realistische Ajacieden. Niet het idee dat dit hier leefde. Al lag de lat na Heitinga en Grim wel laag, dus wellicht was er wel wat positivisme onder de Ajacieden hier.Kom op zeg, toen Garcia bij Jong Ajax kwam werden overal posts gedeeld van de Jong Ajaxspelers die hem zo geweldig vonden, supporters die enthousiast waren 'want ze trainen nu echt veel harder' (iets wat elke speler doet na aanstellen nieuwe coach, imemrs nieuwe kansen)
Toen werd duidelijk dat Garcia bij de vorige clubs allemaal snel weg was en werd er ineens heel snel een verhaal gedeeld dat 'het allemaal toch wat anders lag' (waarbij alleen het ontslag bij Stade Reims zeer dubieus was en dat ook aantoonde dat Reims een ongelooflijk kutclub is). Werkelijk elk punt van kritiek op Garcia werd als 'belachelijk' afgedaan.
Terwijl, de enige reden dat hij daar zit is naw omdat hij een vriendje van Cruijff is (net als Paes), niet vanwege wat hij kan.
En verder wat ik eerder al postte (maand of 2 terug):
Dat is ook het eerlijkst. Anders zou Heerenveen er drie punten bij krijgen en dan zou Ajax zeker hebben geprotesteerd.Volgens NAC word het restant nog uitgespeeld.
Oke, dan hebben we daar toch een ander beeld bij. Mijn beeldvorming is toch veelal DVK met realistische Ajacieden. Niet het idee dat dit hier leefde. Al lag de lat na Heitinga en Grim wel laag, dus wellicht was er wel wat positivisme onder de Ajacieden hier.