Speelronde 33

Wie staat 3e na de 33e speelronde?

• NEC

Stemmen: 2 50,0%
  • Ajax

Stemmen: 1 25,0%
  • FC Twente

Stemmen: 1 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    4
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

JMD

Well-known member
Kwakman zit er naast, bij winst hadden ze volgende week ook nog steeds moeten winnen, doelsaldo veel slechter dan dat van telstar

JMD

Well-known member
Als Ajax volgende week niet wint eindigen ze met minder of net zo veel punten als in het afgebroken coronaseizoen (toen had Ajax nog 9 duels tegoed) en eindigt het met het laagste puntenaantal sinds invoering driepuntensysteem.

JMD

Well-known member
NAC - Heerenveen is definitieve eindstand? Of word restant nog uitgespeeld
Dat is niet zeker... Stand laten eindigen zoals nu is onmogelijk (dan geef je supporters een reden om een duel te laten staken als ze voorstaan), maar een 0-3 reglementair is dat ook niet.

erka

Well-known member
NAC-Heerenveen wordt echt geen reglementaire 0-3 hoor. Die wordt gewoon bv. dinsdag overdag zonder publiek uitgespeeld.
Vuurwerkschoften allemaal voor eeuwig uit de stadions en de clubs ook knetterhard aanpakken want die staan het allemaal toe.

Prima potje van Groningen. Lukkien zei het al, als ploegen opener voetballen komt Groningen beter tot zijn recht en dat zag je ook wel. Met gelijkspel had ik ook nog wel kunnen leven, dat hing wel in de lucht maar kwam er niet van.

Verder is Ajax echt diep, diep treurig. En dat zeg ik niet omdat het Ajax is, maar omdat het gewoon zo is. Een topclub die zo slecht speelt, dat is onwaardig.

Reinoud

Well-known member
Kom op zeg, toen Garcia bij Jong Ajax kwam werden overal posts gedeeld van de Jong Ajaxspelers die hem zo geweldig vonden, supporters die enthousiast waren 'want ze trainen nu echt veel harder' (iets wat elke speler doet na aanstellen nieuwe coach, imemrs nieuwe kansen)

Toen werd duidelijk dat Garcia bij de vorige clubs allemaal snel weg was en werd er ineens heel snel een verhaal gedeeld dat 'het allemaal toch wat anders lag' (waarbij alleen het ontslag bij Stade Reims zeer dubieus was en dat ook aantoonde dat Reims een ongelooflijk kutclub is). Werkelijk elk punt van kritiek op Garcia werd als 'belachelijk' afgedaan.

Terwijl, de enige reden dat hij daar zit is naw omdat hij een vriendje van Cruijff is (net als Paes), niet vanwege wat hij kan.

En verder wat ik eerder al postte (maand of 2 terug):
Oke, dan hebben we daar toch een ander beeld bij. Mijn beeldvorming is toch veelal DVK met realistische Ajacieden. Niet het idee dat dit hier leefde. Al lag de lat na Heitinga en Grim wel laag, dus wellicht was er wel wat positivisme onder de Ajacieden hier.

• Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Oke, dan hebben we daar toch een ander beeld bij. Mijn beeldvorming is toch veelal DVK met realistische Ajacieden. Niet het idee dat dit hier leefde. Al lag de lat na Heitinga en Grim wel laag, dus wellicht was er wel wat positivisme onder de Ajacieden hier.

Dat laatste zal idd ook meegespeeld hebben.

Maar wie moet je in hemelsnaam nou voor de groep gaan zetten bij Ajax na de zomer, want met Garcia kan je imo niet verder.

Bovenaan