Speelronde 33

Wie staat 3e na de 33e speelronde?

• NEC

Stemmen: 2 40,0%
  • Ajax

Stemmen: 1 20,0%
  • FC Twente

Stemmen: 2 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

JMD

Well-known member
Die clubs zijn dan wel allemaal onder Ajax geeindigd maar ik de k dat als je naar de vorm over de laatste 5 wedstrijden kijkt ze allemaal boven Ajax staan. Daarnaast is dit labiele de ideale tegenstander in de play offs. Druk is enorm, kunnen ze bij Ajax niet mee om gaan.
Kan ook juist zijn dat ze dan bevrijd zijn van alle druk en ineens beter spelen omdat niemand wat van ze verwacht... Je weet het niet, in PO's gebeuren altijd gekke dingen.

Overigens kan Ajax ook nog steeds 4e (of heel misschien 3e worden, alhoewel ik daar niet in geloof) worden, het is nou niet dat NEC in vorm is, alhoewel hun programma natuurlijk veel eenvoudiger is.

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens Roelof de V, is het de bedoeling dat NAC - Heerenveen morgenmiddag word uitgespeeld in Heerenveen. Opmerkelijk.
Schijnt dat er geen toestemming is gegeven door Breda om daar te spelen, vanwege de veiligheid.

Ook wel weer totaal krankjorum.

• Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Ik mag hopen dat er bij clubs zoals Heracles, NAC, Ajax en Feyenoord e.e.a gaat verbeteren om volgend jaar beter voor de dag te komen

Abubakari

Well-known member
Kan ook juist zijn dat ze dan bevrijd zijn van alle druk en ineens beter spelen omdat niemand wat van ze verwacht... Je weet het niet, in PO's gebeuren altijd gekke dingen.
Nou ik weet het wel, bij Heerenveen verliezen, vijfde en dan in Volendam onderuit tegen Groningen.

gevegt

Well-known member
Dat groepje NAC verstierders had hun actie dus aangekondigd hoor ik net.
Echt, zo'n beetje alle clubs laten het dus nog steeds maar gebeuren.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan