Speelronde 33

Wie staat 3e na de 33e speelronde?

• NEC

Stemmen: 2 40,0%
  • Ajax

Stemmen: 1 20,0%
  • FC Twente

Stemmen: 2 40,0%

• Totaal aantal stemmers
    5
  • Deze opiniepeiling zal sluiten: .

JMD

Well-known member
Ook afgeloppen in de Kuip (1-1, Feyenoord nog steeds niet 100% zeker van de CL) en Enschede (4-0)
Ook in Deventer (1-4 voor PSV)

JMD

Well-known member
Weer uit een corner tegen Ajax...
Ene week een punt winnen, andere week een punt verliezen... Geluk houdt eens op (en dat was vorige week zelfs dubbel doordat Twente in blessuretijd gelijkspeelde)

stc

Well-known member
NAC weer stilgelegd. Werkelijk een schande. Hopelijk begint NAC volgend seizoen met 20 punten in mindering en ook weer iemand het veld op.

JMD

Well-known member
NEC verloren, maar winst voor hen op Go Ahead geeft ze dan plek 4 (en Ajax plek 5). Twente moet winnen in Eindhoven om zeker te zijn van plek 3. Met een punt voor Twente is het wel minimaal zeker van Europees voetbal (want boven Ajax)

Denk dat de supporters van PSV volgende week niet hopen op een zege van PSV... :p

stc

Well-known member
NEC verloren, maar winst voor hen op Go Ahead geeft ze dan plek 4 (en Ajax plek 5). Twente moet winnen in Eindhoven om zeker te zijn van plek 3. Met een punt voor Twente is het wel minimaal zeker van Europees voetbal (want boven Ajax)

Denk dat de supporters van PSV volgende week niet hopen op een zege van PSV... :p
Ik ga ervanuit dat PSV gewoon zijn sportieve plicht gaat doen en gaat winnen van Twente,

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
@JMD neem aan dat Ajax de eerste drie zekere punten vandaag heeft gepakt?
Haha...

Ik neem bij jullie aan dat jullie nu ook wakker zijn vwb de Goddelijke Garcia? Die was de nieuwe beste trainer ooit (Zo ongeveer) omdat hij de spelers zo hard liet werken... ;) Opvallend dat ze dan steeds na rust in de problemen komen...

Reinoud

Well-known member
Haha...

Ik neem bij jullie aan dat jullie nu ook wakker zijn vwb de Goddelijke Garcia? Die was de nieuwe beste trainer ooit (Zo ongeveer) omdat hij de spelers zo hard liet werken... ;) Opvallend dat ze dan steeds na rust in de problemen komen...
Ja de supporters zagen inderdaad in Garcia de beste trainer ooit. Hou toch op man.

Bovenaan