Speelronde 33

Hups

  • ADO Den Haag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ajax

    Stemmen: 2 22,2%
  • AZ

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Emmen

    Stemmen: 1 11,1%
  • Feyenoord

    Stemmen: 1 11,1%
  • Fortuna Sittard

    Stemmen: 3 33,3%
  • FC Groningen

    Stemmen: 1 11,1%
  • SC Heerenveen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Heracles Almelo

    Stemmen: 0 0,0%
  • PEC Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%
  • PSV

    Stemmen: 1 11,1%
  • RKC Waalwijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sparta Rotterdam

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vitesse

    Stemmen: 0 0,0%
  • FC Utrecht

    Stemmen: 0 0,0%
  • VVV Venlo

    Stemmen: 0 0,0%
  • Willem II

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Abubakari

Well-known member
Kijk maar even waar de Wolf staat in de klassering van de Eindstandvoorspelling.
Dan weet je genoeg.
 

stc

Well-known member
Doet van Ginkel eindelijk mee, zet ie een tegenstander vrij voor de goal die prompt scoort. :D

Eigenlijk maakt hij 2 fouten, waar 2x een goal uitvalt. Echter, v Ginkel is 10x beter dan een Rosario en hij stond terecht in de basis. Met van Ginkel draait PSV veel beter. Ik ben wel benieuwd naar een combinatie v Ginkel en Gotze, maar ik denk dat deze niet samen tegen Utrecht gaan spelen.
 

JMD

Well-known member
Rosario aan Telstar verkopen voor 3 XL-frikandellen en hem semiprof laten worden en Rosario mag dan de rest van de week bij TataSteel gaan werken (eens echt moe worden)... :)
Dan schieten we al een eind op mbt volgend jaar. ;)

Zou mooi zijn als Pröpper komt, hopelijk blijft Götze nog een jaar. Malen en Dumfries gaan weg lijkt me. Dan blijft er een mooie kern over, met een paar gerichte versterkingen moeten we dan dichter bij Ajax kunnen komen en serieus meespelen o de titel en weer eens topduels gaan winnen.
 

stc

Well-known member
Rosario aan Telstar verkopen voor 3 XL-frikandellen en hem semiprof laten worden en Rosario mag dan de rest van de week bij TataSteel gaan werken (eens echt moe worden)... :)
Dan schieten we al een eind op mbt volgend jaar. ;)

Zou mooi zijn als Pröpper komt, hopelijk blijft Götze nog een jaar. Malen en Dumfries gaan weg lijkt me. Dan blijft er een mooie kern over, met een paar gerichte versterkingen moeten we dan dichter bij Ajax kunnen komen en serieus meespelen o de titel en weer eens topduels gaan winnen.

Het is beter voor Rosario als hij naar het buitenland vertrekt voor zijn eigen carrière. 1 of andere manier schijnt hij toch kwaliteiten te hebben, anders zou hij niet door van Bommel en Schmidt als eerste op het formulier zijn gezet.
 

JMD

Well-known member
Schmidt doet dat inmiddels niet meer hoor. Die is eindelijk wakker geworden.

Verder mag hij wat mij betreft ook naar het buitenland hoor, ik wil hem alleen nooit meer in ons rood-wit zien spelen.
 

stc

Well-known member
Schmidt is misschien te laat wakker geworden inzake Rosario. Ik verwacht daarnaast grote veranderingen/ schoonmaak in de selectie komend seizoen.
 

JMD

Well-known member
Schmidt is misschien te laat wakker geworden inzake Rosario. Ik verwacht daarnaast grote veranderingen/ schoonmaak in de selectie komend seizoen.
Jep, ik ook.

En door het idioot drukke programma vanwege de late start van het seizoen (tot eind februari elke week ook midweeks) is er ook niet echt tijd geweest voor inslijpen systeem... En dat is met dat totaal nieuwe systeem wel nodig, laten we hopen dat dat komend seizoen wat beter gaat. Als United de EL wint hoeft PSV pas begin augustus serieus aan de bak.
 

Joost

Well-known member
Ach ja, dit seizoen moesten we tegen Ajax en zo. Dat wil ik ook niet echt als een grandioos succes bestempelen. Ik ga naar het stadion voor VVV en de gezelligheid. Wie de tegenstander is zal me eerlijk gezegd redelijk aan mijn anus jeuken. Het is nu al 15 seizoenen lang schipperen tussen Eredivisie en KKD, daar zal in de nabije toekomst weinig aan veranderen. Komend seizoen lekker op vrijdagavond met naar ik aanneem wat aantrekkelijker voetbal van onze kant, biertje erbij, na de wedstrijd de stad in. Kortom, prima begin van het weekend.
De vrijdagavond is ook gewoon een heerlijke speeldag. En zeker met al die promovendi uit het noorden kun je vanuit Venlo zelfs nog probleemloos het meerendeel van de uitduels bezoeken als je wilt.
 
Bovenaan