Bernardo
Well-known member
Hebben de modellen van Japie v Dissel nou ook al verstand van voetbal?Ik verwacht dat Cambuur weer direct degradeert.
Hebben de modellen van Japie v Dissel nou ook al verstand van voetbal?Ik verwacht dat Cambuur weer direct degradeert.
Ik eindigde net boven jou, omdat ik wel de juiste kampioen had. Dus misschien eindig jij dan ook niet meer laatste.Als dat effect werkt.....
Ik verwacht dat Ajax volgend jaar kampioen wordt...
Doet van Ginkel eindelijk mee, zet ie een tegenstander vrij voor de goal die prompt scoort.
Rosario aan Telstar verkopen voor 3 XL-frikandellen en hem semiprof laten worden en Rosario mag dan de rest van de week bij TataSteel gaan werken (eens echt moe worden)...
Dan schieten we al een eind op mbt volgend jaar.
Zou mooi zijn als Pröpper komt, hopelijk blijft Götze nog een jaar. Malen en Dumfries gaan weg lijkt me. Dan blijft er een mooie kern over, met een paar gerichte versterkingen moeten we dan dichter bij Ajax kunnen komen en serieus meespelen o de titel en weer eens topduels gaan winnen.
Jep, ik ook.Schmidt is misschien te laat wakker geworden inzake Rosario. Ik verwacht daarnaast grote veranderingen/ schoonmaak in de selectie komend seizoen.
De vrijdagavond is ook gewoon een heerlijke speeldag. En zeker met al die promovendi uit het noorden kun je vanuit Venlo zelfs nog probleemloos het meerendeel van de uitduels bezoeken als je wilt.Ach ja, dit seizoen moesten we tegen Ajax en zo. Dat wil ik ook niet echt als een grandioos succes bestempelen. Ik ga naar het stadion voor VVV en de gezelligheid. Wie de tegenstander is zal me eerlijk gezegd redelijk aan mijn anus jeuken. Het is nu al 15 seizoenen lang schipperen tussen Eredivisie en KKD, daar zal in de nabije toekomst weinig aan veranderen. Komend seizoen lekker op vrijdagavond met naar ik aanneem wat aantrekkelijker voetbal van onze kant, biertje erbij, na de wedstrijd de stad in. Kortom, prima begin van het weekend.