Arjen Robben: Speelde amper één hele wedstrijd in een seizoen, maar klaagt over het drukke programma, hij wil fit zijn voor de play-offs.
Waarmee?Sterkte @Maasveld!
Gvd ja, 2 jaar op rij al afgelast. Serieus 1 van de pijnlijkste dingen van alles dat is afgelast de afgelopen 2 jaar.Ja, tot volgend jaar Maasveld. Kunnen we hopelijk bij het minici bijbuurten over onze kut clubs 👍
Nee, laatste editie was het nog op de oude locatie.Je bent ook nog niet op de nieuwe locatie geweest toch?
Ik verwacht inderdaad ook wel dat ADO komend seizoen weer direct promoveert.Nooit meer ADO!
Arjen Robben: Speelde amper één hele wedstrijd in een seizoen, maar klaagt over het drukke programma, hij wil fit zijn voor de play-offs.
Waarmee?
Ach ja, dit seizoen moesten we tegen Ajax en zo. Dat wil ik ook niet echt als een grandioos succes bestempelen. Ik ga naar het stadion voor VVV en de gezelligheid. Wie de tegenstander is zal me eerlijk gezegd redelijk aan mijn anus jeuken. Het is nu al 15 seizoenen lang schipperen tussen Eredivisie en KKD, daar zal in de nabije toekomst weinig aan veranderen. Komend seizoen lekker op vrijdagavond met naar ik aanneem wat aantrekkelijker voetbal van onze kant, biertje erbij, na de wedstrijd de stad in. Kortom, prima begin van het weekend.Ja weet ik veel. Dat je volgend seizoen tegen TOP Oss moet enzo.
Misschien wel leuk voetbaltripje. Weet wel wat gasten die hier meelezen die dat ook wel wat lijkt verwacht ik zo.Ach ja, dit seizoen moesten we tegen Ajax en zo. Dat wil ik ook niet echt als een grandioos succes bestempelen. Ik ga naar het stadion voor VVV en de gezelligheid. Wie de tegenstander is zal me eerlijk gezegd redelijk aan mijn anus jeuken. Het is nu al 15 seizoenen lang schipperen tussen Eredivisie en KKD, daar zal in de nabije toekomst weinig aan veranderen. Komend seizoen lekker op vrijdagavond met naar ik aanneem wat aantrekkelijker voetbal van onze kant, biertje erbij, na de wedstrijd de stad in. Kortom, prima begin van het weekend.
Het hele eind naar Limburg rijden en dan ook naar heel slecht voetbal kijken?Misschien wel leuk voetbaltripje. Weet wel wat gasten die hier meelezen die dat ook wel wat lijkt verwacht ik zo.
Doet van Ginkel eindelijk mee, zet ie een tegenstander vrij voor de goal die prompt scoort.Alles is nog open denk ik. PSV zal tegen Utrecht heus nog wel doelpunten tegen krijgen en AZ zal ook wel gaan scoren tegen Heracles.
Haha!Ik verwacht inderdaad ook wel dat ADO komend seizoen weer direct promoveert.
Zoist. Succes.Ach ja, dit seizoen moesten we tegen Ajax en zo. Dat wil ik ook niet echt als een grandioos succes bestempelen. Ik ga naar het stadion voor VVV en de gezelligheid. Wie de tegenstander is zal me eerlijk gezegd redelijk aan mijn anus jeuken. Het is nu al 15 seizoenen lang schipperen tussen Eredivisie en KKD, daar zal in de nabije toekomst weinig aan veranderen. Komend seizoen lekker op vrijdagavond met naar ik aanneem wat aantrekkelijker voetbal van onze kant, biertje erbij, na de wedstrijd de stad in. Kortom, prima begin van het weekend.