JMD
Well-known member
PSV ook. We lijken allebei wel meer een veldhospitaal dan een voetbalclub.Ajax zakt in de tweede helft wel erg ver terug en kan niks meer.
Lekker dan, ook nog Brobbey geblesseerd. We kruipen richting het einde van het seizoen.
PSV ook. We lijken allebei wel meer een veldhospitaal dan een voetbalclub.Ajax zakt in de tweede helft wel erg ver terug en kan niks meer.
Lekker dan, ook nog Brobbey geblesseerd. We kruipen richting het einde van het seizoen.
Gek is dat toch. Bij Feyenoord is bijna iedereen al het hele seizoen fit. Heb jij een verklaring voor het verschil?PSV ook. We lijken allebei wel meer een veldhospitaal dan een voetbalclub.
Ajax scoort gewoon in de 93e minuut de 1-2...AZ gaat dit gewoon winnen
Heeft dit niet te maken met de trainingen die Schmidt en co geven?PSV ook. We lijken allebei wel meer een veldhospitaal dan een voetbalclub.
Bij PSV denk ik echt dat het aan het trainen van Schmidt ligt. Soms heb je gewoon pechblessures (verkeerde landing enz), maar PSV heeft echt een ontzettende hoeveelheid spierblessures.Gek is dat toch. Bij Feyenoord is bijna iedereen al het hele seizoen fit. Heb jij een verklaring voor het verschil?
Welnee, wij pakken PSV wel effe voor jullie straks.Vandaag het begin van het einde van het kampioenschap. In dit Ajax zit helemaal niks meer. Op naar volgend seizoen.
Ik begin het steeds meer te geloven. En dan zou het eerder over 'ondertrainen' dan 'overtrainen' gaan zegt men.Heeft dit niet te maken met de trainingen die Schmidt en co geven?
Een doodvermoeid Feyenoord tegen een gemotiveerd PSV? Dat lijkt me niet.Welnee, wij pakken PSV wel effe voor jullie straks.
Nee hoor. PSV gaat zo dadelijk weer keihard onderuit.Vandaag het begin van het einde van het kampioenschap. In dit Ajax zit helemaal niks meer. Op naar volgend seizoen.
We zullen zien.Een doodvermoeid Feyenoord tegen een gemotiveerd PSV? Dat lijkt me niet.
Je kent onze historie in de Kuip??? Die is echt dramatisch. PSV was ook doodvermoeid na Leicester, maar won toch van een fit Ajax, en leek zelfs fitter aan het eind...Een doodvermoeid Feyenoord tegen een gemotiveerd PSV? Dat lijkt me niet.