Bernardo
Well-known member
Hup Marseille!Morgen maar met het tweede spelen in Sittard.
Hup Marseille!Morgen maar met het tweede spelen in Sittard.
Rotterdamse arrogantie!
Hup Marseille!
3-1 Fortuna. Daaag ZwolleRotterdamse arrogantie!
Je bent zelf Daaag!3-1 Fortuna. Daaag Zwolle
Dan hoop ik dat PEC op de laatste speeldag wint. Alles weer goed.Je bent zelf Daaag!
Vuile kutlul!
Dan zijn we al kampioen, dus geen enkel probleem, vriend!Dan hoop ik dat PEC op de laatste speeldag wint. Alles weer goed.
Dan zijn we al kampioen, dus geen enkel probleem, vriend!
Plop!
Nee, maar wel voor Fortuna. Belang voor tv gelden.Ben je nog steeds bang voor Sparta en Willem II? Kut Fries!
Je weet wat 'Fortuna' betekend?Nee, maar wel voor Fortuna. Belang voor tv gelden.
Pislul?Je weet wat 'Fortuna' betekend?
Eerder Maasveld.Pislul?
Klopt ik ben 24 en ze hebben mij alweer vrij gelaten. Niet accuraat. Ik stond er een meter of 10 vandaan.Zoals gewoonlijk klopt de leeftijd niet, maar het lijkt me duidelijk dat we BH hier een paar weken niet zien,
Politie houdt Heracles-supporter aan voor slaan van Twente-aanvaller Cerný
De politie heeft zaterdagavond na Heracles Almelo-FC Twente een 31-jarige man uit Almelo opgepakt. De supporter van de thuisclub gaf Twente-aanvaller Václav Cerný tijdens de slotfase van de Eredivisie-wedstrijd een klap tegen zijn hoofd.www.nu.nl
Dat vind ik toch wel zo zonde. Bij dat afgekeurde doelpunt kreeg ik mij toch een bierdouche. Bij het doelpunt was ik net op de terugweg van bier halen dus toen werd het mij bespaard.Ze zullen alle bekergooiers ook wel opsporen neem ik aan