Speelronde 31

Deze Poll


  • Totaal aantal stemmers
    11

De Wolf

Well-known member
Vrijdag 29 april,20.00 uur:
FC Utrecht - NEC -

Zaterdag 30 april,18.45 uur:
Ajax - PEC Zwolle -
20.00 uur:
Heracles Almelo - FC Twente -
21.00 uur:
Sparta R'dam - AZ -

Zondag 1 mei,12.15 uur:
sc Heerenveen - SC Cambuur -
14.30 uur:
PSV - Willem II -
Go Ahead Eagles - Vitesse -
16.45 uur:
Fortuna Sittard - Feyenoord -
20.00 uur:
RKC Waalwijk - FC Groningen -
 

Max

Administrator
Forumleiding
Geen zin om door Twente of AZ gekielhaald te worden...

Jullie hebben al een paar maanden rust genomen, dus jullie beginnen volledig uitgerust aan de playoffs. Voor Feyenoord, FC Twente of AZ zal de playoffs een grote tegenvaller zijn waar ze wellicht tot de laatste dag nog voor hebben moeten spelen. Van Feyenoord hebben jullie overigens twee keer gewonnen.
 

delmaestro

Well-known member
Feyenoord gaat echt de playoffs niet in. Maar doen ze dat toch, dan winnen we daar niet nog eens van. Tegen het huidige AZ geef ik ons de meeste kans van de drie, maar ook niet veel.

Het zou natuurlijk kunnen dat ze er 'ineens' weer staan tijdens de playoffs, maar ik zie het niet gebeuren. Iedereen kent ons 5-3-2 foefje, niemand kan een goal maken, die kut Schubert staat weer tussen de palen, Wittek ligt eraf de rest van het seizoen, en Doekhi, Bazoer en Rasmussen zijn zo lek als een spons. Het is klaar denk ik voor dit seizoen, en ik vrees ook voor Letsch. Of hij moet nog een kozijn in de hoed hebben zitten...
 

Forza AZ

Well-known member
Hup Eagles. Bevrijd ons van de playoffs...
Lijkt me toch sterk dat jullie nog een voorsprong van 8 punten op 2 teams gaan verspelen in de laatste 4 wedstrijden. Zelfs als Vitesse nog 4x zou verliezen eindigen jullie nog wel minimaal 8e, aangezien Groningen, Go Ahead enz. ook niet ineens 3 van de 4 wedstrijden gaan winnen.
 

delmaestro

Well-known member
Lijkt me toch sterk dat jullie nog een voorsprong van 8 punten op 2 teams gaan verspelen in de laatste 4 wedstrijden. Zelfs als Vitesse nog 4x zou verliezen eindigen jullie nog wel minimaal 8e, aangezien Groningen, Go Ahead enz. ook niet ineens 3 van de 4 wedstrijden gaan winnen.
Oke, ook goed. Dan spelen we die playoffs wel. Maar niet tegen me gebruiken als we ten koste van AZ Europa ingaan dan he?
 

Forza AZ

Well-known member
Oke, ook goed. Dan spelen we die playoffs wel. Maar niet tegen me gebruiken als we ten koste van AZ Europa ingaan dan he?
AZ heeft nog nooit enige play-offs en nacompetitie gewonnen, dus ik ga er niet vanuit dat we die nu wel gaan winnen als we ze moeten spelen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
AZ heeft nog nooit enige play-offs en nacompetitie gewonnen, dus ik ga er niet vanuit dat we die nu wel gaan winnen als we ze moeten spelen.

Ik zou Advocaat aanstellen. Wij waren ook volledig kansloos en onder Advocaat waren we van de vloek af.
 

Forza AZ

Well-known member
Ik zou Advocaat aanstellen. Wij waren ook volledig kansloos en onder Advocaat waren we van de vloek af.
AZ won wel een paar keer de 1e ronde, maar daarna ging het in de finale mis. Met als toppunt de laatste keer dat AZ play-offs speelde in 2017 toen een 3-0 thuisoverwinning tegen Utrecht nog verspeeld werd.
 

Bernardo

Well-known member
Dacht je dat Cambuur supporters afgelopen zaterdag triest waren met spandoek 'dood aan dkv'.

Vandaag groep Heerenveen 'supporters' met een spandoek 'Cambuur dood' bij het Cambuur stadion met een afgehakt Herten hoofd. Arm beest. Walgelijk.
 

MWLC

Well-known member
Dacht je dat Cambuur supporters afgelopen zaterdag triest waren met spandoek 'dood aan dkv'.

Vandaag groep Heerenveen 'supporters' met een spandoek 'Cambuur dood' bij het Cambuur stadion met een afgehakt Herten hoofd. Arm beest. Walgelijk.
dkv betekent toch,dertig kilometer verderop?
 

stc

Well-known member
Ajax gaat gewoon vandaag winnen van PEC. Ik denk 4-0. PSV heeft nog wat goed te zetten tegen Willem II
 
Bovenaan