Speelronde 31

Deze Poll


  • Totaal aantal stemmers
    11

ALenstra

Well-known member
Met Erik die niet helemaal voor 100% met Ajax bezig is kon het wel een lastig avondje worden. Ik denk een kleine zege voor Ajax.
 

Bernardo

Well-known member
Blijft bijzonder, tussen de 3 en 4000 supporters bij een training. Prachtig. Op naar morgen!
 

Abubakari

Well-known member
Blijft bijzonder, tussen de 3 en 4000 supporters bij een training. Prachtig. Op naar morgen!
Heb je er nog wat vertrouwen in? Heerenveen lijkt de vorm juist wat te hebben en Cambuur niet, maar dat was in Leeuwarden andersom en toen won Heerenveen toch. Wedstrijd op zich etc, maar het zou mij verbazen mocht Cambuur daar gaan winnen. Misschien dat Heerenveen moeite heeft met de favorietenrol.

Ajax zal ook wel weer een moeizame wedstrijd worden, hopelijk wel weer winst, maar het zou mij verbazen als het makkelijk gaat. En ja, ik weet het is maar PEC, maar als je het thuis al moeilijk hebt met RKC en Sparta… Ik zal blij zijn als het seizoen voorbij is. Je druk maken om PEC thuis, het moet niet gekker worden.
 

Bernardo

Well-known member
Ik heb er wel vertrouwen in, we hebben dan wel van de laatste 10 wedstrijden 9 verloren, maar daarvan zijn 8 maar met 1 goal verschil. Het moet toch weer een keer de goede kant opvallen. Dan is de tweede seizoenshelft meteen helemaal vergeten en geslaagd. Plus als we morgen een resultaat pakken hebben we grote kans dat we boven Heerenveen eindigen.
 

Batigoal

Well-known member
Gisteravond bij Studio Sport trouwens uitgebreid aandacht voor Timber van FC Utrecht en hoe goed hij al is. De conclusie was dat alledrie de clubs van de Top 3 hem kunnen gebruiken. Vraag is alleen of Ajax hem nu al terughaalt, of dat Feyenoord of PSV een poging gaan wagen. Tijdje terug heb ik al aangegeven dat ik hem graag als vervanger voor Gravenberch zie komen.
 

JMD

Well-known member
Ik voorspel trouwens voor vanavond minuut 87 dat Ajax de winnende gaat maken. :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij ons zal er op de positie van Kökçu wel ruimte komen. Alleen is het wel de vraag of Timber uiteindelijk hetzelfde rendement zal hebben. Verder een 2-jarig contract wat moet worden afgekocht. Zal FC Utrecht niet te hoog moeten zitten qua prijs om een transfer realistisch te laten zijn. Het is nogal onvoorspelbaar. Veerman en Meijer hun transfersommen liggen dicht bij elkaar, terwijl Veerman daar wel wat ervaring tussenzit.
 

Batigoal

Well-known member
Ik dacht dat die verhuurd was door Ajax? Dan komt die toch zeker terug?
Transfervrij. Hij wilde hij zijn contract niet verlengen, omdat Ajax hem niet kon beloven dat hij vast zou aansluiten bij het eerste en hij wilde de Eredivisie in. Viel bij Jong Ajax ook al positief op. Overigens zou het zomaar kunnen dat Taylor en/of Regeer volgend jaar dezelfde stappen maken als Timber, dus dan hij niet nodig.

Eerste basisplaats straks trouwens voor Regeer. Daarnaast staan Tagliafico, Taylor en Kudus ook in basis. Alvarez en Berghuis beginnen op de bank. Hup Ajax!
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Mommiej

Well-known member
wat ben ik toch blij dat AZ meehelpt om PEC niet failliet te laten gaan, miljoenen neer leggen voor De Wit
 

JMD

Well-known member
Heracles na een kwartier al met 10 man tegen de buurman, rood Ouahim na ingrijpen VAR.
 
Bovenaan