Speelronde 3

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9

Max

Administrator
Forumleiding
Taabouni heeft nu al langer in het veld gestaan in een eredivisiewedstrijd dan zijn gehele AZ periode. In de voorbereiding was hij vrij aardig.
 

Pascallovic

Well-known member
Bijna een tactisch meesterwerk van RKC. Hele wedstrijd tijdrekken en dan profiteren in de blessuretijd die extra lang is vanwege het tijdrekken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bijna een tactisch meesterwerk van RKC. Hele wedstrijd tijdrekken en dan profiteren in de blessuretijd die extra lang is vanwege het tijdrekken.

Meer geluk dan wijsheid, de eerste helft gaf de scheidsrechter slechts een minuut blessuretijd voor het tijdrekken. De tweede helft was hij scheutiger met het bijtellen. Al had je natuurlijk nog een paar wissels en een VAR momentje.
 

JMD

Well-known member
Bij Feyenoord een debutant, Hartman, met de mooiste voornaam van de eredivisie: Quilindschy...
Wat een crime moet dat voor die jongen geweest zijn om zijn naam te leren spellen toen hij jong was.
 

Abubakari

Well-known member
Poeh, slechte wedstrijd. Tadic en Blind worden nooit gewisseld op basis van status, Berghuis en Klaassen vervangen in principe alleen elkaar. Dat zijn al 3 posities in je team die niks extra's meer brengen. En dan je kwalitatief beste middenvelder, Kudus, laten gaan. Plus een zeer dreigende pion uit je team dreigt ook te vertrekken. Ik ben nog niet overtuigd dit seizoen.
Wat ben je weer pessimistisch Batigoal.

Kudus gaat dus schijnbaar niet weg:
Vanuit Ajax kort antwoord op transfergerucht Mohammed Kudus: er heeft zich geen club officieel gemeld in Amsterdam. Ajax wil de Ghanese middenvelder ook niet kwijt.

Voor Antony komt wellicht Ziyech, al is ook het vertrek van Antony nog geen done deal (al denk ik dat ie wel zal gaan).

Blind en Tadic zullen vast nog wel betere wedstrijden gaan spelen en zijn niet de enige die verantwoordelijk zijn voor het lage tempo. Om dit soort clubs stuk te spelen zal het tempo hoger moeten zijn, lijkt mij een kweste van concentratie en motivatie.
En die ontbreekt bij dit soort uitwedstrijden wel vaker bij Ajax.

En ik weet niet waarom Satyr van mening is dat Bassey het niet goed deed, maar die stond gewoon goed te verdedigen en dat is wat ie in eerste instantie moet doen. Goed verdedigen en de bal inleveren bij iemand die beter kan voetballen en dat deed hij.
 

zwammy

Well-known member
Bij Feyenoord een debutant, Hartman, met de mooiste voornaam van de eredivisie: Quilindschy...
Wat een crime moet dat voor die jongen geweest zijn om zijn naam te leren spellen toen hij jong was.
Moet je eens nagaan hoelang opa er over gedaan heeft
 

Bernardo

Well-known member
Ik vond Fortuna in de eerste helft ook helemaal niet zo goed eigenlijk. Wat zit er weinig voetbal in bij jullie, heel veel in de omschakeling. Wel jammer, omdat jullie op papier echt een prima elftal hebben. Vrees wel een beetje voor Ultee zijn positie dit seizoen, met toch de hogere verwachtingen.
Dat is toch nog sneller dan had ik verwacht. #ulteeout
 
Bovenaan