Speelronde 3

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9

Jamel

Administrator
Forumleiding
Utrecht valt me dit seizoen echt niet mee. Aanvallend veel mogelijkheden in de ploeg, maar er vallen heel veel ruimtes op het veld voor de tegenstander.
 

JMD

Well-known member
Toch knap om te mogen beginnen tegen RKC, Cambuur en Emmen en dan als FC Utrecht 2 punten halen.
Jep. Dat Utrecht moet nog echt ingespeeld raken (net als Vitesse bv) en komt ook wel wat kwaliteit tekort lijkt het. Ajax treft Utrecht uit op het goede moment volgende week. Aan de andere kant kan het ook dan weer typisch Utreg zijn om dan tegen Ajax ineens wel te kunnen voetballen (net als Heerenveen altijd tegen ons net hun beste duels speelt)
 

Abubakari

Well-known member
Zo, 1-4 bij Fortuna, dat had ik dan weer niet verwacht.

En Heerenveen ook al een vette, Fryslan skoart wer.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

fortuna1987

Well-known member
Proficiat Bernardo en Abu, waren mooie pegels (op het rollertje bij de 1-3 na). Maar wat een dramatische 2e helft van FSC, geen instelling (vooral weer bij onze captain). Ook de wissels van Ultee niet sterk, ik had Gladon altijd laten staan. Werk aan de winkel.
 

Bernardo

Well-known member
Ik vond Fortuna in de eerste helft ook helemaal niet zo goed eigenlijk. Wat zit er weinig voetbal in bij jullie, heel veel in de omschakeling. Wel jammer, omdat jullie op papier echt een prima elftal hebben. Vrees wel een beetje voor Ultee zijn positie dit seizoen, met toch de hogere verwachtingen.

Verder voor ons een prima overwinning, zag het er in de eerste helft niet naar uit. Cambuur zakte echt door de ondergrens, terechte wissels na 35 minuten. Uiteindelijk toch nog een prima start van de competitie met 4 uit 3, daar had iedereen voor getekend aan het begin van het seizoen. Maar met de wedstrijd tegen Excelsior in het geheugen hadden we nu gewoon bovenaan kunnen/moeten staan. Echt blij dat Henk de Jong weer terug is, het verval van vorig jaar na de winterstop kan je echt niet meer los zien van zijn afwezigheid.

Nu hadden we vandaag nauwelijks kansen, en trappen we er wel 4 in. Apart spelletje dat voetbal.
 

fortuna1987

Well-known member
Nee het loopt momenteel echt nog niet, op een leuke helft tegen Ajax na. Je merkt wel het verschil tussen de Jong en Ultee, de Jong lukt het wel om deze wedstrijd te kantelen met een paar wissels.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik hoop dat Bassey nog in de 'wen fase' zit. Is nog niet best wat hij laat zien.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
IJzeren Rinus en Sjaak Swart in discussie op de tribune. Wat zou ik daar graag een keer bij in de buurt willen zitten. :)
 
Bovenaan