Speelronde 3

JMD

Well-known member
Als ik die vriendin van Arias zo zie zou ik daar ook wel continu naast willen blijven zitten...
 

JMD

Well-known member
Ik moet niet zoveel hebben van sfeergroepen, maar dit spandoek dat 'Lighttown Madness' (bestaat 10 jaar) maakt is wel een juweeltje.

Vorig jaar aan het begin van het seizoen ook al zo'n mooie doek waarin vele uren werk zal hebben gezeten.
 

JMD

Well-known member
1-0 Locadia, 9'
Mooi ingeschoten, maar de keeper ziet er daar niet goed uit.
 

Maasveld

Well-known member
Huntelaar erin scheelt wederom een slok op de borrel. En Dolberg wederom drie keer niks. Eerste spits of niet, gewoon maar even banken met de Deen.
Dolberg heeft de bal geloof ik 1 keer in de ploeg gehouden, verder constant balverlies. Zijn houding werkt dan ook niet lekker mee. Die Cerny deed overigens ook niets goed. Neres was echt stukken beter.

VVV heeft zich kranig geweerd, maar had uiteindelijk ook vrij weinig in te brengen. Jammer, want Ajax was ook weer vrij bagger. Maar goed ingecalculeerde nederlaag, niet teveel waarde aan hechten. Belangrijkste is dat we weer eens een uitverkocht huis +1000 man hadden bij een normale competitiewedstrijd. De ploeg kreeg na de wedstrijd toch een massaal applaus, dus ik hoop dat dit weer wat extra bezoekers gaat opleveren zodat we standaard rond de 7000 gaan zitten.
 

JMD

Well-known member
Dolberg heeft de bal geloof ik 1 keer in de ploeg gehouden, verder constant balverlies. Zijn houding werkt dan ook niet lekker mee. Die Cerny deed overigens ook niets goed. Neres was echt stukken beter.

VVV heeft zich kranig geweerd, maar had uiteindelijk ook vrij weinig in te brengen. Jammer, want Ajax was ook weer vrij bagger. Maar goed ingecalculeerde nederlaag, niet teveel waarde aan hechten. Belangrijkste is dat we weer eens een uitverkocht huis +1000 man hadden bij een normale competitiewedstrijd. De ploeg kreeg na de wedstrijd toch een massaal applaus, dus ik hoop dat dit weer wat extra bezoekers gaat opleveren zodat we standaard rond de 7000 gaan zitten.

Uitverkocht +1000???
 

JMD

Well-known member
En Lozano met de 2-0 nadat Jurjus niet goed verwerkt. Is de 2e speler in de PSV-historie die in zijn eerste 3 duels scoort, Mertens was de eerste.
 

Maasveld

Well-known member
Jep, de tribunes beneden de rondweg hebben dan opeens een aantal rijen meer. Publiek geheim in Venlo.
 

JMD

Well-known member
Jep, de tribunes beneden de rondweg hebben dan opeens een aantal rijen meer. Publiek geheim in Venlo.

Creatief denken noemen ze dat. Zijn ze in Limburg sowieso wel goed in... Hebben jullie Jos van Rey als financieel directeur ofzo? ;)
 

JMD

Well-known member
Als Utrecht niet wint heeft PSV aan een overwinning met 3 goals verschil genoeg om voor het eerst sinds mei 2016 weer aan kop te staan.
Dat zou moeten kunnen lukken, want als PSV echt aanzet lopen ze er zo doorheen. Het is alleen nog te slordig.


Locadia laat binnen een paar minuten het gelijk van Perez zien en toont aan waarom hij niet de spits is die PSV verder kan helpen. Dramatische eerste aannames, elke keer weer.
 

JMD

Well-known member
Wat een prutsers voorin bij PSV, het had echt al 6-0 moeten staan. Steeds of een verkeerde pass, of na een goede pass (zoals zojuist van Locadia) niet direct schieten maar even nog willen klooien...

Grunn op 2-0
 

Joost

Well-known member
We moeten onze wekelijkse strafschop nog krijgen dus in principe hoeven we maar 1 normale goal te maken.

Ik zie nog kansen.
 
Bovenaan