Speelronde 29

Wie wint de Gelderse derby


  • Totaal aantal stemmers
    11

JMD

Well-known member
Pfff Veerman, dit moet de 2-4 zijn...

De misser van De Jong in Arnhem bleek dodelijk, gaat deze misser PSV ook 2 punten kosten??
 

JMD

Well-known member
Pff, hier weer bijna 3-3... Oke, was buitenspel, maar het is gatenkaas achterin bij PSV.

Er gaat echt nog wel een goal vallen, of voor Volendam door het geschutter achterin bij PSV, of voor PSV doordat Volendam alles of niet speelt.

Silva en Sangaré voor Til en De Jong... Silva voor De Jong snap ik, Sangare voor Til niet...
 

leo1949

Well-known member
DRIE afgekeurde doelpunten voor fc Twente en Utrecht scoorde nu wel tegen de verhouding in de 1 - 0
 

JMD

Well-known member
DRIE afgekeurde doelpunten voor fc Twente en Utrecht scoorde nu wel tegen de verhouding in de 1 - 0
De 0-1 die ik meldde werd dus blijkbaar afgekeurd... :)

Gaat wel lekker daar bij Utrecht, tegen Volendam in dat duel ook al zoveel afgekeurde goals.
 

JMD

Well-known member
En weer bijna de 3-3...

PSV had het duel al lang en breed in de zak moeten hebben na die 0-2 en 1-3 maar laat Volendam steeds weer in het duel komen en nu verdient Volendam gewoon de gelijkmaker.
 

JMD

Well-known member
De rest die op de bank zit zijn allemaal spelers uit Jong PSV
Ja dus? Een aanvaller brengen ipv een verdediger is onlogischer...
Als je die Jong PSV-ers toch niet wil inzetten, waarom neem je ze dan mee?
 

JMD

Well-known member
Gewoon 2-3 gebleven. Maar opnieuw maakt PSV het zichzelf lastig als dat helemaal niet nodig is.
 

stc

Well-known member
Ja dus? Een aanvaller brengen ipv een verdediger is onlogischer...
Als je die Jong PSV-ers toch niet wil inzetten, waarom neem je ze dan mee?
Ligt eraan wat zijn tactisch plan was. Misschien wou hij op de counter spelen. Die Jong spelers zet hij denk ik alleen in in uiterste nood.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

JMD

Well-known member
Het was al zo goed als zeker, maar PSV nu wel zeker van top 4 en Europees voetbal komend jaar, 10 punten met nog 5 duels te gaan.
 
Bovenaan