Komop zeg, jullie zijn Ajax, de besten!, en toch niet afhankelijk van die Mexicaanse schopper ?Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel en dus is hij tegen PSV. Sjongejonge lekker handig. De voortekenen voor volgende week zijn alweer geweldig.
Bergwijn met de 2-0! Sanchez ontpopt zich zowaar als aanvallend belangrijke kracht.
Zelfs in onze goeie seizoenen hebben we het bijna altijd moeilijk tegen PSV.Komop zeg, jullie zijn Ajax, de besten!, en toch niet afhankelijk van die Mexicaanse schopper ?
Die krijgt zo ongeveer elke wedstrijd geel toch (chargerend)? Is al zijn 10e ofzo denk ik.Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel en dus is hij tegen PSV.
En in nog 9 uitgerekend andere wedstrijden.Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel
Klopt. Maar waar het van mid jaren 90 tot iets van 2010 idd vrijwel altijd zege PSV was (ook in Amsterdam) is het sindsdien wel weer meer in balans en heeft PSV de laatste 3 seizoenen thuis niet van Ajax gewonnen.Zelfs in onze goeie seizoenen hebben we het bijna altijd moeilijk tegen PSV.
Hoho, stc is erger dan ik...En in nog 9 uitgerekend andere wedstrijden.
Maar succes voor Ajax valt of staat niet met de aanwezigheid van Alvárez. Ajax mag een andere speler opstellen. Handig is het niet, maar om nou al gelijk het hoofd te laten hangen lijkt mij wat overdreven. Maar goed, je bent wat dat betreft altijd wel wat de JMD van Ajax.
Maar Pascallovic is dan weer de stc van Ajax.Hoho, stc is erger dan ik...
Weet ik, maar daar ga ik Batigoal niet mee vergelijken.Hoho, stc is erger dan ik...
Echt waardeloos, sluit lekker aan bij de begintijd van het duel.0-2 in Sittard. Kerkez kan gewoon doorlopen.
Poeh Poeh. Alvarez is geschorst voor de wedstrijd tegen PSV. Ook zonder Alvarez maakt Ajax evenveel kans om te winnen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk