Speelronde 29

Wie wint de Gelderse derby


  • Totaal aantal stemmers
    11

Batigoal

Well-known member
Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel en dus is hij tegen PSV. Sjongejonge lekker handig. De voortekenen voor volgende week zijn alweer geweldig.
 

Susaa

Well-known member
Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel en dus is hij tegen PSV. Sjongejonge lekker handig. De voortekenen voor volgende week zijn alweer geweldig.
Komop zeg, jullie zijn Ajax, de besten!, en toch niet afhankelijk van die Mexicaanse schopper ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Komop zeg, jullie zijn Ajax, de besten!, en toch niet afhankelijk van die Mexicaanse schopper ?
Zelfs in onze goeie seizoenen hebben we het bijna altijd moeilijk tegen PSV.

Alvarez is bij gebrek aan beter de beste verdediger die we hebben dit seizoen.
 

Abubakari

Well-known member
Uitgerekend in deze wedstrijd krijgt Alvarez geel
En in nog 9 uitgerekend andere wedstrijden.
Maar succes voor Ajax valt of staat niet met de aanwezigheid van Alvárez. Ajax mag een andere speler opstellen. Handig is het niet, maar om nou al gelijk het hoofd te laten hangen lijkt mij wat overdreven. Maar goed, je bent wat dat betreft altijd wel wat de JMD van Ajax.
 

JMD

Well-known member
Zelfs in onze goeie seizoenen hebben we het bijna altijd moeilijk tegen PSV.
Klopt. Maar waar het van mid jaren 90 tot iets van 2010 idd vrijwel altijd zege PSV was (ook in Amsterdam) is het sindsdien wel weer meer in balans en heeft PSV de laatste 3 seizoenen thuis niet van Ajax gewonnen.

Mooie actie Kerkez, 0-2
 

JMD

Well-known member
En in nog 9 uitgerekend andere wedstrijden.
Maar succes voor Ajax valt of staat niet met de aanwezigheid van Alvárez. Ajax mag een andere speler opstellen. Handig is het niet, maar om nou al gelijk het hoofd te laten hangen lijkt mij wat overdreven. Maar goed, je bent wat dat betreft altijd wel wat de JMD van Ajax.
Hoho, stc is erger dan ik... ;)
 

stc

Well-known member
Poeh Poeh. Alvarez is geschorst voor de wedstrijd tegen PSV. Ook zonder Alvarez maakt Ajax evenveel kans om te winnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Max

Administrator
Forumleiding
Poeh Poeh. Alvarez is geschorst voor de wedstrijd tegen PSV. Ook zonder Alvarez maakt Ajax evenveel kans om te winnen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ajax heeft op iedere positie een betere speler, vraag maar aan Waterreus.
 
Bovenaan