erka
Well-known member
Gedesillusioneerd het stadion uitgelopen in minuut 83 ofzo. Gisteren is het doek in mijn hoofd echt gevallen. Wat een waardeloos voetbal leggen ze in dit stadium van de competitie op de mat. Alle spaarzame aanknopingspunten die je af en toe zag waren volledig verdwenen gisteren.
Ik heb nul ervaring met het gevoel van degraderen. Het doet vast even pijn, maar volgens mij kan het de club alleen maar goed doen. Ongetwijfeld hebben ze in het bestuur weer handenvol steken laten vallen als het gaat om degradatieclausules in contracten, dus financieel zal het wel een paar jaar duren voor de zooi rechtgetrokken is. Ik vraag me echt af of een club van dit formaat in zo'n stad als Arnhem daadwerkelijk kan verdwijnen. We zien wel wat de toekomst brengt en wie of wat er eventueel in wil stappen...
Zo herkenbaar. Toen wij vorig jaar degradeerden hadden we financieel geen grote problemen maar wel met alle criminelen die zich supporter noemden op de tribune. Heel onwerkelijk. De financiële situatie kan ik niet beoordelen, maar sportief kan het ook een zegen zijn. Gedwongen terug naar eigen opgeleide spelers en spelers die écht willen.