Speelronde 28

Wie wordt de nieuwe trainer van Ajax?

  • Pascal Jansen

    Stemmen: 1 10,0%
  • Frank de Boer

    Stemmen: 1 10,0%
  • Pepijn Linders

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dick Schreuder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Mitchell van der Gaag

    Stemmen: 0 0,0%
  • Joseph Oosting

    Stemmen: 1 10,0%
  • Thomas Tuchel

    Stemmen: 0 0,0%
  • Graham Potter

    Stemmen: 1 10,0%
  • Kjetil Knutsen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Iemand anders

    Stemmen: 6 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    10
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Gedesillusioneerd het stadion uitgelopen in minuut 83 ofzo. Gisteren is het doek in mijn hoofd echt gevallen. Wat een waardeloos voetbal leggen ze in dit stadium van de competitie op de mat. Alle spaarzame aanknopingspunten die je af en toe zag waren volledig verdwenen gisteren.

Ik heb nul ervaring met het gevoel van degraderen. Het doet vast even pijn, maar volgens mij kan het de club alleen maar goed doen. Ongetwijfeld hebben ze in het bestuur weer handenvol steken laten vallen als het gaat om degradatieclausules in contracten, dus financieel zal het wel een paar jaar duren voor de zooi rechtgetrokken is. Ik vraag me echt af of een club van dit formaat in zo'n stad als Arnhem daadwerkelijk kan verdwijnen. We zien wel wat de toekomst brengt en wie of wat er eventueel in wil stappen...

Zo herkenbaar. Toen wij vorig jaar degradeerden hadden we financieel geen grote problemen maar wel met alle criminelen die zich supporter noemden op de tribune. Heel onwerkelijk. De financiële situatie kan ik niet beoordelen, maar sportief kan het ook een zegen zijn. Gedwongen terug naar eigen opgeleide spelers en spelers die écht willen.
 

Mario

Well-known member
Komen die supporters ook weer terug als Groningen terugkeert in de Eredivisie?
 

Abubakari

Well-known member
Komen die supporters ook weer terug als Groningen terugkeert in de Eredivisie?
Die zijn er nog steeds, voor zover ze geen stadionverbod hebben, maar nu gaat het een stuk beter met de club en Groningen heeft ook wel wat extra maatregelen genomen.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb nul ervaring met het gevoel van degraderen. Het doet vast even pijn, maar volgens mij kan het de club alleen maar goed doen. Ongetwijfeld hebben ze in het bestuur weer handenvol steken laten vallen als het gaat om degradatieclausules in contracten, dus financieel zal het wel een paar jaar duren voor de zooi rechtgetrokken is. Ik vraag me echt af of een club van dit formaat in zo'n stad als Arnhem daadwerkelijk kan verdwijnen. We zien wel wat de toekomst brengt en wie of wat er eventueel in wil stappen...

Komt allemaal wel weer goed, ik zit al 30 jaar ongeveer in deze situatie. Vallen opstaan, heel ver vallen, opkrabbelen, vallen en eens per 5 jaar een geweldig succes. Heerlijk is het.
 

Bernardo

Well-known member
Gedesillusioneerd het stadion uitgelopen in minuut 83 ofzo. Gisteren is het doek in mijn hoofd echt gevallen. Wat een waardeloos voetbal leggen ze in dit stadium van de competitie op de mat. Alle spaarzame aanknopingspunten die je af en toe zag waren volledig verdwenen gisteren.

Ik heb nul ervaring met het gevoel van degraderen. Het doet vast even pijn, maar volgens mij kan het de club alleen maar goed doen. Ongetwijfeld hebben ze in het bestuur weer handenvol steken laten vallen als het gaat om degradatieclausules in contracten, dus financieel zal het wel een paar jaar duren voor de zooi rechtgetrokken is. Ik vraag me echt af of een club van dit formaat in zo'n stad als Arnhem daadwerkelijk kan verdwijnen. We zien wel wat de toekomst brengt en wie of wat er eventueel in wil stappen...
Het is klote man, maar de KKD is ook een prachtige competitie, veel beter als pakweg 15 jaar geleden, op de Jong teams na.
 

erka

Well-known member
Komt allemaal wel weer goed, ik zit al 30 jaar ongeveer in deze situatie. Vallen opstaan, heel ver vallen, opkrabbelen, vallen en eens per 5 jaar een geweldig succes. Heerlijk is het.

Ik heb nu 2x degradatie meegemaakt, in 1998 en in 2023 (ja we worden oud). In 1998 was ik er echt helemaal kapot van. Nu veel minder qua sportief vlak. Wel zoals gezegd qua supporters. In Delmaestro's situatie zou ik nu vooral kapot zijn van de financiële sores. Sportief is het veel minder erg dan dat het lijkt.
 

JMD

Well-known member
Ik heb nu 2x degradatie meegemaakt, in 1998 en in 2023 (ja we worden oud). In 1998 was ik er echt helemaal kapot van. Nu veel minder qua sportief vlak. Wel zoals gezegd qua supporters. In Delmaestro's situatie zou ik nu vooral kapot zijn van de financiële sores. Sportief is het veel minder erg dan dat het lijkt.
In 1998 bleek het uiteindelijk toch half de redding voor Grunn? Want daarna begonnen jullie aan een hele goede periode... Verwacht je nu weer zoiets?
 

Bonehead

Well-known member
Heracles speelt prima en naar zijn vermogen. AZ laat aanvallend niets zien en staat achterin te schutteren. Hopelijk houden we vol dan kunnen we verrassend drie heel belangrijke punten bijschrijven. Dan zie ik het niet meer misgaan. Forza Jizzzzz
 

erka

Well-known member
In 1998 bleek het uiteindelijk toch half de redding voor Grunn? Want daarna begonnen jullie aan een hele goede periode... Verwacht je nu weer zoiets?

In 98 ging het na de degradatie eerst ook heel matig hoor. En na de promotie in 2000 ook nog een aantal jaar steeds, 14e, 15e. Pas in 2005 bij de move naar het nieuwe stadion kwam de echt goede periode.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
In 98 ging het na de degradatie eerst ook heel matig hoor. En na de promotie in 2000 ook nog een aantal jaar steeds, 14e, 15e. Pas in 2005 bij de move naar het nieuwe stadion kwam de echt goede periode.
Oke, dan was mijn gevoel anders...
 

JMD

Well-known member
AZ is dus echt helemaal niks opgeschoten met het ontslag van Jansen... Het is dat Ajax zo wisselvallig is, anders was het de 4e plek echt al helemaal kwijt...
 

Jacco

Well-known member
AZ is ook nog niet afgeschreven voor de derde plek.
Twente heeft nog niet gewonnen in Heerenveen.
 
Bovenaan