Hankie
Well-known member
Dan is het een lul.Dat klopt niet. Hij zegt zelf dat hij niet voor overtredingen fluit. Hij ziet ze dus wel, maar laat het gewoon doorgaan.
Dan is het een lul.Dat klopt niet. Hij zegt zelf dat hij niet voor overtredingen fluit. Hij ziet ze dus wel, maar laat het gewoon doorgaan.
Een juiste conclusie.Dan is het een lul.
Had je van mij anders verwacht dan?Een juiste conclusie.
Natuurlijk niet. Ik vond het alleen wat lang duren. Dat ben ik niet van je gewend.Had je van mij anders verwacht dan?
Nijhuis die erop wijst dat er amper protest kwam van Ajax bij die 1-0. Eerst mogen de spelers niet zeuren tegen de arbitrage en nu ga je benoemen dat amper geprotesteerd werd.:cab:
Daarmee geeft hij aan dat het op het veld niet of nauwelijks te zien was.Nijhuis die erop wijst dat er amper protest kwam van Ajax bij die 1-0. Eerst mogen de spelers niet zeuren tegen de arbitrage en nu ga je benoemen dat amper geprotesteerd werd.:cab:
Tja je moet een beetje menselijk overkomen anders krijgt iedereen een minderwaardigheidscomplex.Natuurlijk niet. Ik vond het alleen wat lang duren. Dat ben ik niet van je gewend.
Oja, de groeten van BV.
Nee artikel 1 want het is de racisme kaart.Kortom, hij hoopt dat iedereen zo reageert als Luuk de Jong om dan een kaart te kunnen trekken.
Zou hij PVV stemmen?
Tja je moet een beetje menselijk overkomen anders krijgt iedereen een minderwaardigheidscomplex.
Bedankt wanneer komt hij hier weer eens?
Blauwvinger, lul!
Mayonaise puber.
Voor de wedstrijd hebben we een tijdje over dit mooie forum gehad en een aantal leden / mods de revue laten passeren. Ik moest ontzettend lachen wat hij over enkele lieden vertelde en wist toen al dat het in de MHO onrustig zou worden als hij weer terugkomt.:duim: :duim: :duim:
100% Maar dit krijgt nog wel een staartje hoor.Dat was dus gewoon rood voor Vilhena.