Roda JC was dramatisch vandaag. Het leek of ze geen intenties hadden om in ieder geval 1 punt te behalen.
Als dit Roda niet degradeert, weet ik het echt niet.
Roda is niet de enige zwakke ploeg.
Wat ik verder nog kwijt wil is dat de scheidsrechter ook nog een slechte indruk maakte. Schijnbaar is het aantal goede scheidsrechters in Nederland erg laag.
Helder.Ik heb de gehele wedstrijd van PSV gezien. Ik heb de scheids niet kunnen betrappen op een fout. Benieuwd wat Joost wel heeft gezien
De onderste 4 doen niets voor elkaar onder, dus ze zouden zo 15de kunnen worden. Verder is het in de Jupiler League ook wisselvalligheid troef, dus daar moeten ze het ook wel tegen kunnen redden.Een aantal clubs schat ik toch echt hoger in dan een Roda JC
Dat is ook de reden dat al die clubs onderin nog optimisme uitstralen. Die zien ook dat ze niks voor de concurrentie onderdoen en kunnen daarmee nog hopen op rechtstreekse handhaving.De onderste 4 doen niets voor elkaar onder, dus ze zouden zo 15de kunnen worden. Verder is het in de Jupiler League ook wisselvalligheid troef, dus daar moeten ze het ook wel tegen kunnen redden.
Die Brock- Madsen lijkt mij een goede speler.
Nou, hij is echt iets voor PSV.Echt heel veel kan hij niet, maar hij speelt wel beter dan een paar maand geleden.
Dat wel, natuurlijk.Nou, hij is echt iets voor PSV.