Denk niet dat dat voor Ajax uitmaakt of wij winnen of niet, we staan 6 punten achter, ze staan op 5 punten van jullie. Die kijken (terecht) niet naar achter, die gaan niet beter of slechter spelen omdat wij ook winnen.Is eigenlijk wel gunstig voor ons, dat PSV de druk enigszins houdt op Ajax.
Ajax kijkt toch vooral naar boven dat Feyenoord niet verder wegloopt. De druk dat PSV nog in de buurt op plek 3 staat zal voor wat betreft de titelrace echt 0 zijn.Is eigenlijk wel gunstig voor ons, dat PSV de druk enigszins houdt op Ajax.
Ajax kijkt toch vooral naar boven dat Feyenoord niet verder wegloopt. De druk dat PSV nog in de buurt op plek 3 staat zal voor wat betreft de titelrace echt 0 zijn.
Laat me nou gewoon hoop hebben.
Vind het wel geinig dat jullie nu allemaal bang zijn om het nog weg te geven met die 5 pt voorsprong.
Als PSV 10 ronden voor het eind 5 pt los stond en ik dan zei 'dat we er nog niet waren' werd ik door menigeen voor gek verklaard...
Leuk om dat nu eens andersom te zien!!
Ik heb de gehele wedstrijd van PSV gezien. Ik heb de scheids niet kunnen betrappen op een fout. Benieuwd wat Joost wel heeft gezien
hopen op puntverlies van Ajax.
Ik heb de gehele wedstrijd van PSV gezien.
Ga je met 9 a 10 man voor de goal hangen en dan vergeet je met corners om je man kort te houden.
Als die kopbal in de tweede minuut gewoon zat was t heel anders gelopen
Uitstekende beslissing om Siem de Jong op te stellen.
Idd. Hup PSV, 2de plek! :duim: