Speelronde 24

Wint Ron Jans weer van Ajax?

  • Ja!

    Stemmen: 2 40,0%
  • Nee!

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

Mario

Well-known member
Winst was leuk geweest, maar ik kan wel leven met een gelijkspel. Nog steeds ongeslagen, en idd geen schade opgelopen.
 

JMD

Well-known member
2-2 terechte uitslag imo. Psv was te zwak in de opbouw, Feyenoord maakte daar goed gebruik van. Psv begon heel zwak na rust, pakte het later wel weer op.
 

stc

Well-known member
PSV maakte te veel fouten. Mauro JR kan geen hele wedstrijd spelen. Schouten altijd achterin zetten en hopen dat Veerman snel weer speelt. Til ook altijd opstellen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

fortuna1987

Well-known member
Lekkere overwinning en zo goed als veilig. Excelsior gaat het nog lastig krijgen, die waren wel heel erg zwak. Als het bij Vitesse een beetje gaat lopen, zou directe degradatie nog kunnen voor Excelsior.
 

JMD

Well-known member
Gefeliciteerd!
Heracles ook achter. Ook die moeten nog oppassen. De rest lijkt in principe wel veilig, maar goed, we wteen allemaal hoe dat 2 seizoenen terug met Heracles ging...
 

JMD

Well-known member
Pijnlijke statistiek overigens (ook met het oog op volgend seizoen): Veerman deed 4x niet mee aan competitieduels van PSV, alledrie de duels dat PSV puntverlies leed zaten daarin... Aan het begin van het seizoen werd al gezegd dat de enige positie die niet echt goed dubbel bezet was bij PSV die van de Volendammer is. De kans lijkt me groot dat hij komende zomer weggaat, dus vervanging van hem moet topprioriteit krijgen (net als (zoals elke transferperiode van de laatste seizoenen bij PSV...) verdedigers)
 

JMD

Well-known member
Almere stond 0-2 voor in Almelo, maar inmiddels is het 2-2 en speelt Almere met 10 man
 
Bovenaan