Speelronde 24

Wint Ron Jans weer van Ajax?

  • Ja!

    Stemmen: 2 40,0%
  • Nee!

    Stemmen: 3 60,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
  • Opiniepeiling gesloten .

erka

Well-known member
Feyenoord gaat PSV helemaal slopen vandaag denk ik.

Zeker, na de midweekse galavoorstelling van Feyenoord tegen Groningen is het maar de vraag of PSV met minder dan 5-0 achterstand de rust haalt.
 

Batigoal

Well-known member
Kaplan en Mannsverk starten in de basis bij Ajax. Bij Utrecht staat Branderhorst op goal.

Hup Ajax!
 

Batigoal

Well-known member
Saai potje. Als je met 5 verdedigers speelt, moet je 5-3-2 (3-5-2) spelen en niet 5-4-1, want nu kun je aanvallend bijna niets. Al kunnen we na de goal ook op zijn Italiaans de voorsprong verdedigen tot het einde.

Kaplan is trouwens wel een verademing t.o.v. Sutalo.
 

JMD

Well-known member
Het is echt ideaal voetbalweer in Eindhoven. Ging vanochtend met trui en jas weg, de jas is nu inmiddels uit hier op de tribune.

Hups PSV!
 

JMD

Well-known member
Bij PSV idd geen Veerman. Afwezigheid van saibari en lang was natuurlijk al bekend.


Leuk trouwens dat tyton gisteren speelde bij Twente. Was dus helemaal kwijt dat hij daar onder contract staat
 

stc

Well-known member
Mauro JR in de basis. PSV gaat het niet redden tegen Feyenoord vandaag met Mauro JR en Ramalho. Feyenoord heeft een sterke opstelling en bank vandaag. Beter dan PSV

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 

Batigoal

Well-known member
Nou, Pascal Jansen aanwezig op de tribune. Mag toch hopen als hartstochtelijk toeschouwer, maar niet als nieuwe trainer.
 

Batigoal

Well-known member
Taylor met de 2-0! Ein-de-lijk weer eens een wedstrijd waar je gewoon rustig op je stoel zit.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Nou, Pascal Jansen aanwezig op de tribune. Mag toch hopen als hartstochtelijk toeschouwer, maar niet als nieuwe trainer.
Dat laatste denk ik dus wel. Ajax was vorig jaar ook al met hem bezig, kon toen niet komen wegens zijn contract bij AZ.
 

Batigoal

Well-known member
Dat laatste denk ik dus wel. Ajax was vorig jaar ook al met hem bezig, kon toen niet komen wegens zijn contract bij AZ.
En Kroes komt van AZ, dus die heeft met hem gewerkt. Maar dan heb ik liever Potter.

Benieuwd of dit nog rood wordt voor Rensch.
 

Mario

Well-known member
Mauro JR in de basis. PSV gaat het niet redden tegen Feyenoord vandaag met Mauro JR en Ramalho. Feyenoord heeft een sterke opstelling en bank vandaag. Beter dan PSV

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Feyenoord is sowieso op elke positie beter, en wordt gewoon nog kampioen. PSV zal wel weer slecht spelen. Ik denk 0-6 ruststand, en een nederlaag met dubbele cijfers. Veerman en Saibari zijn er niet bij, Bakayoko is helemaal niets.
 
Bovenaan