Speelronde 24

Speelronde 24


  • Totaal aantal stemmers
    6

PES5

Administrator
Forumleiding
En die zit dan op de bank.

Jansen stelt liever dravers en harde werkers op dan een fantastische voetballer.

Dan krijg je dus dat je amper scoort.

Nul kansen tegen en toch 2-2. Net als tegen VVV. Een prestatie van formaat.
 

JMD

Well-known member
PSV vorige week goed gespeeld, maar het is lastig die wedstrijd te duiden tegen een dramatisch ADO. Wat dat betreft heb je morgen een serieuzere test. Ik vind het echt zo'n wedstrijd die lastig te voorspellen is.
Klopt. Dat is sowieso deze 3 weken met Vitesse uit, Feyenoord thuis en Grunn uit. Die gaan bepalen of we nog een serieuze gooi gaan doen richting plek 3 (of 2) of dat we tevreden moeten zijn met max. P4. Stel dat je al die 3 de duels wint dan sta je op 1 punt van Feyenoord, en ligt AZ nog wel een eind weg maar dat moet nog inhalen tegen Feyenoord en speelt volgende week in de ArenA en dan is dus zelfs P2 nog weer reëel als je als PSV zijnde de komende 3 duels wint.
 

JMD

Well-known member
Overigens, ik heb alleen het doelpunt bij Grunn - VVV even gezien, Padt zat daar echt verschrikkelijk naast (en waarom houdt hij zijn handen laag?). Maar ook: wat was het stadion afschuwelijk leeg daar aan die rechterkant, zo erg heb ik dat de afgelopen keren nog niet gezien. Of was een groot gedeelte al naar huis toen de 0-1 viel?
 

Pascallovic

Well-known member
Overigens, ik heb alleen het doelpunt bij Grunn - VVV even gezien, Padt zat daar echt verschrikkelijk naast (en waarom houdt hij zijn handen laag?). Maar ook: wat was het stadion afschuwelijk leeg daar aan die rechterkant, zo erg heb ik dat de afgelopen keren nog niet gezien. Of was een groot gedeelte al naar huis toen de 0-1 viel?
Ruim 16.000 toeschouwers. Relatief vergelijkbaar als andere laagvliegers op bezoek komen daar dit seizoen.
 

Pascallovic

Well-known member
Wel grappig trouwens dat Nijhuis die zelf 2 strafschoppen geeft na het zien van de beelden aangeeft dat ze in Zeist moeten gaan praten wanneer de VAR scheidsrechters naar de kant roept om te kijken. Geef ze dan niet als je hiervoor niet naar de kant geroepen wilt worden.
 

Abubakari

Well-known member
Ruim 16.000 toeschouwers. Relatief vergelijkbaar als andere laagvliegers op bezoek komen daar dit seizoen.

Er waren echt wel veel minder toeschouwers dan normaal, zulke enorme lege plekken zie je niet vaak bij Groningen. Zal met het weer, het tijdstip en vast ook met de tegenstander te maken hebben maar ook met wat Buijs zo trots Atletico Madrid voetbal noemt. Mensen willen spektakel, doelpunten, geen club die vrijwel standaard 0-0 of 1-0 of 1-1 speelt.
 

Pascallovic

Well-known member
Er waren echt wel veel minder toeschouwers dan normaal, zulke enorme lege plekken zie je niet vaak bij Groningen. Zal met het weer, het tijdstip en vast ook met de tegenstander te maken hebben maar ook met wat Buijs zo trots Atletico Madrid voetbal noemt. Mensen willen spektakel, doelpunten, geen club die vrijwel standaard 0-0 of 1-0 of 1-1 speelt.
Tegen RKC, Willem II, Heracles en PEC zat er een vergelijkbaar aantal als gisteren. De overige wedstrijden zitten ze inderdaad een stuk hoger, maar een echte negatieve uitschieter is dit dus nu ook weer niet te noemen. Natuurlijk zijn er verschillende factoren qua weer, tijdstip, tegenstander en het betonvoetbal wat ze krijgen voorgeschoteld. Echter als je met dit elftal attractief wil gaan spelen sta je in de degradatiezone.
 
Bovenaan