Speelronde 24

Speelronde 24


  • Totaal aantal stemmers
    6

De Wolf

Well-known member
Vrijdag 21 februari:
20:00 RKC Waalwijk - Sparta Rotterdam

Zaterdag 22 februari:
18:30 FC Emmen - Willem II
19:45 Feyenoord - Fortuna Sittard
19:45 SC Heerenveen - ADO Den Haag
20:45 FC Groningen - VVV

Zondag 23 februari:
12:15 FC Utrecht - FC Twente
14:30 AZ - PEC Zwolle
14:30 Vitesse - PSV
16:45 Heracles Almelo - Ajax
 

Batigoal

Well-known member
Hup Sparta!

En het komt zojuist op voorsprong. Het carnavalsshirt van RKC brengt nog geen geluk.
 

Batigoal

Well-known member
Sparta wint!

Bilate wordt er emotioneel van als het gaat om de niet-gegeven strafschop en eerdere momenten dit seizoen.
 

MWLC

Well-known member
Opstellingen
Feyenoord: Bijlow; Karsdorp, Ié, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kokcü; Berghuis, Boženík, Larsson
Fortuna Sittard: Koselev, Dammers, Amiot, Smeets, Carbonell, Dimers, Tesfaldet, Passlack, Ciss, Cox, Rota.

Zou Larsson het eindelijk eens laten zien? Maar eens goed op Bozenik letten.
Hups Feyenoord :proost:
 

JMD

Well-known member
Willem II inmiddels 3-1 achter in Emmen. Gunstig voor PSV... (maar goed, dat moet morgen dan zelf ook winnen in Arnhem, gaat niet gebeuren...)
 

Pascallovic

Well-known member
Willem II inmiddels 3-1 achter in Emmen. Gunstig voor PSV... (maar goed, dat moet morgen dan zelf ook winnen in Arnhem, gaat niet gebeuren...)
Vitesse heeft nog nooit in het Gelredome van PSV gewonnen. Wat dat betreft verwacht je eerder een overwinning van PSV dan van Vitesse.
 

JMD

Well-known member
Vitesse heeft nog nooit in het Gelredome van PSV gewonnen. Wat dat betreft verwacht je eerder een overwinning van PSV dan van Vitesse.
Ja, dat typte je vorig jaar voor Vitesse - PSV ook... En na dat duel stond Ajax ineens op kop... ;)

Het klopt idd dat PSV voor het laatst bij Vitesse verloor toen het nog op Monnikenhuize speelde (doelpunt Arco Jochemsen), maar eens moet de eerste keer zijn...;)
Overigens verwacht ik ook geen Vitesse-zege, ik hou het op gelijkspel.

Willem II inmiddels al terug tot 3-2.
 

Pascallovic

Well-known member
Ja, dat typte je vorig jaar voor Vitesse - PSV ook... En na dat duel stond Ajax ineens op kop... ;)

Het klopt idd dat PSV voor het laatst bij Vitesse verloor toen het nog op Monnikenhuize speelde (doelpunt Arco Jochemsen), maar eens moet de eerste keer zijn...;)
Overigens verwacht ik ook geen Vitesse-zege, ik hou het op gelijkspel.

Willem II inmiddels al terug tot 3-2.
Ik had dus ook toen gelijk dat PSV eerder zou winnen dan Vitesse:p

PSV vorige week goed gespeeld, maar het is lastig die wedstrijd te duiden tegen een dramatisch ADO. Wat dat betreft heb je morgen een serieuzere test. Ik vind het echt zo'n wedstrijd die lastig te voorspellen is.

Ben Heerenveen - ADO aan het kijken, wat lopen er ineffectieve spelers voorin bij Heerenveen zeg. Die Ejuke, maar ook die Odgaard. In de voorbereiding was het nog iets, maar inmiddels is die laatste gewoon een houtenklaas.
 

Pascallovic

Well-known member
Misschien moet Ajax eens bij ADO in de leer over standaardsituaties. Weer 2 doelpunten uit standaardsituaties. Ook de enige 2 schoten op doel van ADO.
 
Bovenaan