Speelronde 24

Speelronde 24

  • ADO Den Haag - FC Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Excelsior - Willem II

    Stemmen: 0 0,0%
  • NEC - Sparta Rotterdam

    Stemmen: 0 0,0%
  • AZ - PEC Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ajax - Heracles Almelo

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

PES5

Administrator
Forumleiding
Anaatasiou moet boos zijn dat Van Peppen zijn tweede geel niet kreeg bij die strafschop. Nu moet ie 'm volgende week weer opstellen.

Daarnaast nog handsbal buiten het strafschopgebied van Van Leer en Ananou en Njatic die voor rust nog geel verdienden en je kunt concluderen dat Roda JC erg gelukkig was vwb de arbitrage.
 

Joost

Well-known member
Anastasiou was boos, haha. Om die afgekeurde goal.

Twee weken terug krijgen we tegen Heracles twee goals tegen waarbij er zwaardere overtredingen worden gemaakt. Ja dan kosten die arbitrale dwalingen ons toch ook gewoon doelpunten en dus punten?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tsja, wij verliezen bij Twente door een schwalbe. Iedere club heeft dat. Behalve Roda, die krijgen alleen, en altijd, alles tegen
 

Joost

Well-known member
Tsja, wij verliezen bij Twente door een schwalbe. Iedere club heeft dat. Behalve Roda, die krijgen alleen, en altijd, alles tegen

Ik daag je al jaren uit dat te weerleggen ;) Vergeet overigens ook niet dat we tegen Feyenoord achter kwamen door een buitenspelgoal. En dan zijn we pas 7 potjes onderweg na de winterstop.
 

Bernardo

Well-known member
Och, komt Roda weer aan te janken. Gisteren had Roda weinig reden tot klagen hadden ook met 9 man kunnen eindigen. :eek:mg:
 

Batigoal

Well-known member
Ik daag je al jaren uit dat te weerleggen ;) Vergeet overigens ook niet dat we tegen Feyenoord achter kwamen door een buitenspelgoal. En dan zijn we pas 7 potjes onderweg na de winterstop.

Ja, die vond ik ook vervelend. De rest interesseert me niet zoveel.
 

Joost

Well-known member
Och, komt Roda weer aan te janken. Gisteren had Roda weinig reden tot klagen hadden ook met 9 man kunnen eindigen. :eek:mg:

Janken? Volgens mij ben jij daar beter in.

Ik constateer enkel dat sinds de winterstop we een cruciaal buitenspeldoelpunt tegenkregen tegen Feyenoord. En dat in wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen vergelijkbare situaties beide in ons nadeel uitvielen. Dat soort ongein heeft gewoon punten gekost.
 

SanMark.

Well-known member
Twee weken terug krijgen we tegen Heracles twee goals tegen waarbij er zwaardere overtredingen worden gemaakt. Ja dan kosten die arbitrale dwalingen ons toch ook gewoon doelpunten en dus punten?

Piep piep. Hoe is het mogelijk dat je bijna elke week loopt te janken over de scheidsrechters.

Maak gewoon meer doelpunten en hoe het achterin beter dicht en dan pak je gewoon punten.

Ga carnaval vieren. Anders ga je daar ook nog even over huilen dat je tijdens het carnaval een uitwedstrijd moest voetballen en wel helemaal in Friesland. Voor het zoveelste jaar op rij.
 

SanMark.

Well-known member
Janken? Volgens mij ben jij daar beter in.

Ik constateer enkel dat sinds de winterstop we een cruciaal buitenspeldoelpunt tegenkregen tegen Feyenoord. En dat in wedstrijden tegen Heracles en Heerenveen vergelijkbare situaties beide in ons nadeel uitvielen. Dat soort ongein heeft gewoon punten gekost.

Hoe kun je die buitenspel goal ook maar iemand aanrekenen het was met het blote oog nauwelijks waarneembaar.
 

Batigoal

Well-known member
Nette goal van Navarone Foor en zo is Go Ahead vooral weer een blaffende hond. Maar ze staan wel met 0-2 achter.
 

JMD

Well-known member
Go Ahead achter en volgende week naar Heerenveen, de week erna komt PSV langs in de Adelaarshorst. Dat worden normaal gesproken weinig punten. Dan komt PEC langs, maar daarna mogen de Eagles naar Twente en Feyenoord... Ze gaan het heel zwaar krijgen...
 
Bovenaan