Speelronde 24

Speelronde 24

  • ADO Den Haag - FC Twente

    Stemmen: 0 0,0%
  • Excelsior - Willem II

    Stemmen: 0 0,0%
  • NEC - Sparta Rotterdam

    Stemmen: 0 0,0%
  • AZ - PEC Zwolle

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ajax - Heracles Almelo

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Satyr

Administrator
Forumleiding
En dan gaat de gevaarlijkste speler eruit. Marzo heeft al geel, ik had van Velzen laten staan
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hij trapt Odegaard vol op de knie, maar dat was niet de bedoeling. Ik vond het na de herhaling ook wel rood
 
G

Gast

Guest
Ik ben fan van Kobayashi aan het worden. Satyr, jij kijkt elke week, eens? Toch wel echt een meer dan prima middenvelder voor in de Eredivisie.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben fan van Kobayashi aan het worden. Satyr, jij kijkt elke week, eens? Toch wel echt een meer dan prima middenvelder voor in de Eredivisie.

Ja, hij mist alleen Schaars. Hij is nu onze Schaars en dat wil nog niet zo lukken. Maar die gaat het wel redden bij een keurige middenmoter uit Duitsland oid.
 

Joost

Well-known member
Overigens, we zijn inmiddels een half jaar verder. Willen jullie ondertussen eindelijk toegeven dat De Lijn Nijhuis toch echt alleen gold bij de eerdere wedstrijd tussen Roda en Heerenveen en dat in retrospectief Nijhuis zich daar dus ongelofelijk belachelijk heeft gemaakt.
 

Joost

Well-known member
Wat was dat ook alweer?
Nijhuis stuurde er die avond drie spelers uit met twee maal geel. Hij dulde geen enkel commentaar op zijn leiding. Heeel Nederland was vol lof, en dit zou altijd toegepast moeten worden was destijds de mening.
Maar sindsdien hebben we het uiteraard nooit meer gezien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 24

Welnee, de meeste hier vonden het ook nonsens. Je had bij uitzondering gelijk.
 

Totti

New member
Ik ben fan van Kobayashi aan het worden. Satyr, jij kijkt elke week, eens? Toch wel echt een meer dan prima middenvelder voor in de Eredivisie.
Kobayashi vond ik beter toen hij wat meer vooruitgeschoven stond zoals Satyr al aangaf. Ik vind dat hij af en toe wel te veel in ??n tempo speelt. Prima speler voor Heerenveen, maar ik zie hem eerlijk gezegd ook niet direct veel verder komen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het enige wat ik over vanavond te zeggen heb is dat Peter Houtman een ontzettend aardige man is. Voor de rest... Op naar morgen! Hup Feyenoord!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
3-0 tegen Roda. Dat is altijd lekker. Ik vond Roda voor rust verrassend naar voren starten, maar daar kwamen ze snel op terug. Vervelende schopploeg. Had voor rust ook in meer kaarten kunnen resulteren.

Larsson uitblinker na rust. Keer op keer dreigend. Ook Yuki weer zeer sterk. Briljante voetballer is dat. Hij is alleen verdedigend niet sterk en daarom staat Thorsby erin. Ik zie zelf liever Namli. Mooi om te zien was, dat Larsson nog helemaal schoon was na rust en dat zijn tegenstander Ananou compleet onder de modder zat na al zijn mislukte slidings. Ook mooi voor Veerman dat hij er nog eentje maakt.

Van Leer pakte er nog een paar goed uit zeg. Goede keeper is dat.
 
Bovenaan