De Groene Scout
Well-known member
Geet mooi!!!
Jep. Almere leek zich te laat te realiseren dat er best wat mogelijk was... Feyenoord kwam pas na de 0-1 een beetje in problemen.Typische uitwedstrijd in de Eredivisie na een zware Europese wedstrijd.
Het is wel opvallend dat juist een aantal dure aankopen van de top 3 (Ivanusec, Zerrouki en Ueda bij Feyenoord, Lang en Lozano bij PSV, bij Ajax vrijwel allemaal) voorlopig niet goed renderen. Weinig directe aanwinsten.Kunnen we die Ueda al bestempelen als miskoop?
Hij is toch geen directe versterking te noemen als hij voor veel geld is gehaald en vervolgens meer dan de helft van de wedstrijden geblesseerd is?Lang niet goed rendeert??? De duels die hij kon spelen was hij beslissend, is alleen vaak geblesseerd... Dan zou ik niet zeggen dat hij niet rendeert...
Ik vind niet renderen behoren bij je andere voorbeelden. Maar als iemand vaak geblesseerd is dan vind ik dat meer pech, zeker omdat Lang de duels die hij speelde zeer overtuigde.Hij is toch geen directe versterking te noemen als hij voor veel geld is gehaald en vervolgens meer dan de helft van de wedstrijden geblesseerd is?