Speelronde 23

Wie wint de derby van het Oosten

  • FC Twente

    Stemmen: 3 100,0%
  • Go Ahead Eagles

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3
  • Opiniepeiling gesloten .

ALenstra

Well-known member
Door de nederlaag van RKC hebben Volendam en Vitesse de kans om dichterbij de 16e plek te komen.
 

Jef400

Well-known member
Zal Vitesse bij Excelsior moeten winnen en Volendam van Heerenveen. Duivels dilemma voor de RKC'er trouwens. HOop je dat Excelsior verliest zodat je uitzicht houdt op plek 15 maar plek 17/18 dichterbij ziet komen of hoop je dat Excelsior wint zodat Vitesse weg blijft maar dan loopt het gat naar boven weer op naar 4 punten.
 

stc

Well-known member
Almere uit. Altijd makkelijk. Feyenoord gaat vanmiddag gewoon winnen daar van Almere.
 

JMD

Well-known member
Almere mist ook 3 spelers door een schorsing, zal idd wel 0-2 ofzo worden.
 

Bonehead

Well-known member
Die Zagre had ik uit de selectie getrapt. Als je met 3 minuten te spelen en 1-2 achter zo naar de kant sjokt heb je het niet helemaal begrepen.
 

JMD

Well-known member
En Excelsior komt in de problemen.

Leuk dat Isimat de winnende maakt, werd terecht afgemaakt 2 weken terug na zijn idiote rode kaart, maar dit gun ik hem wel. Het is niet de beste verdediger die er bestaat, maar qua sfeermakers zullen er weinig beter zijn.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
En Excelsior komt in de problemen.

Leuk dat Isimat de winnende maakt, werd terecht afgemaakt 2 weken terug na zijn idiote rode kaart, maar dit gun ik hem wel. Het is niet de beste verdediger die er bestaat, maar qua sfeermakers zullen er weinig beter zijn.
Komt? We zitten al een behoorlijke tijd in de problemen. We stevenen recht op de KKD af. Daar is echt geen redden meer aan...
 
Bovenaan