Speelronde 22

Dit weekend...

  • Is het humeur van de Groningen supporter nog slechter

  • Is het humeur van de Groningen supporter een stukkie opgeklaard

  • Is Leo1949 in geen velden of wegen te bekennen (FORZA CAMBUUR!)

  • Wordt in de Euroborg een trommel in brand gestoken


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat een verschil tussen eerste en tweede helft bij Heerenveen - RKC.
Zeg maar tussen min 0-60 en het laatste half uur. Echt ongelooflijk. Had 3/4-0 moeten zijn, RKC nog helemaal niks gedaan en na die 1-1 gaat de rode loper uit en bij onze wissels werd alles slechter. Seuntjes is trouwens wel echt een schot in de roos voor RKC. Gister met 3 assists ook weer beslissend.

Met uitduels tegen Twente, Groningen en AZ en thuis tegen Feyenoord en Ajax voorzie ik voor ons plek 12 straks. Erg zonde, want er loopt genoeg kwaliteit rond.
 

De Wolf

Well-known member
FC Twente is gewoon beter. Hebben een betere trainer. Daarnaast zijn v Wolfswinkel, Vlap, Zerrouki, Unnerstal, Propper, Brenet, Cerny, Smal, Steijn, Ugalde en Pleguezuelo veel beter dan het materiaal bij PSV.
Verliezen ook nog eens van Go Ahead Eagles
 

JFK

Well-known member
FC Twente is gewoon beter. Hebben een betere trainer. Daarnaast zijn v Wolfswinkel, Vlap, Zerrouki, Unnerstal, Propper, Brenet, Cerny, Smal, Steijn, Ugalde en Pleguezuelo veel beter dan het materiaal bij PSV.
Ik ben het met je eens.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Super belangrijke test weer vandaag. Na de overwinning op AZ is het gros van de voetbalvolgers het er wel over eens dat Feyenoord titelkandidaat nummer 1 is. Ben heel benieuwd hoe de spelers omgaan met die druk in een uitwedstrijd als vandaag. Ver weg, 12:15, club in vorm. Geen appeltje-eitje. Wel vertrouwen.

Kom op, Feyenoord!
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat ik me al een tijdje afvraag: hoeveel mensen vinden zo'n megafoon op de tribune nou een meerwaarde? Ik erger me er kapot aan en als ik er iets over zeg, zijn veel mensen dat met me eens. Maar er zal draagvlak voor zijn, want het is een fenomeen wat je in verschillende stadions ziet. Waarom is mij een compleet raadsel, maar misschien kan iemand van jullie het me uitleggen?
 

Jef400

Well-known member
Wat ik me al een tijdje afvraag: hoeveel mensen vinden zo'n megafoon op de tribune nou een meerwaarde? Ik erger me er kapot aan en als ik er iets over zeg, zijn veel mensen dat met me eens. Maar er zal draagvlak voor zijn, want het is een fenomeen wat je in verschillende stadions ziet. Waarom is mij een compleet raadsel, maar misschien kan iemand van jullie het me uitleggen?
Ik erger mij er ook aan. Het schijnt een methode te zijn om supporters mee te krijgen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat ik me al een tijdje afvraag: hoeveel mensen vinden zo'n megafoon op de tribune nou een meerwaarde? Ik erger me er kapot aan en als ik er iets over zeg, zijn veel mensen dat met me eens. Maar er zal draagvlak voor zijn, want het is een fenomeen wat je in verschillende stadions ziet. Waarom is mij een compleet raadsel, maar misschien kan iemand van jullie het me uitleggen?

Het erge is dat er zelfs Feyenoord supporters aan de trommel of toeter willen.
 

Joost

Well-known member
Wat ik me al een tijdje afvraag: hoeveel mensen vinden zo'n megafoon op de tribune nou een meerwaarde? Ik erger me er kapot aan en als ik er iets over zeg, zijn veel mensen dat met me eens. Maar er zal draagvlak voor zijn, want het is een fenomeen wat je in verschillende stadions ziet. Waarom is mij een compleet raadsel, maar misschien kan iemand van jullie het me uitleggen?
Het is een ultra dingetje.

Uiteindelijk zullen er maar weinig mensen zijn die zo'n ding missen.
 
Bovenaan