Jazeker. rookte een pakje marlboro per dag en.kon er niet zoveel van.
Doet me denken aan een bepaald forumlid.
Jazeker. rookte een pakje marlboro per dag en.kon er niet zoveel van.
PSV speelt al maanden niet meer als kampioen. Feyenoord doet dat momenteel. Dus vind je het gek dat ik angstig ben, de resultaten van de afgelopen weken gezien?JMD schijtbak, post eens met wat meer ballen en ga desnoods een keer op je bek. Je club is de kampioen godsallejezus, gedraag je er dan ook naar!
Ja, die laatste was lachwekkend...Was met Hofland een goed duo. Herinner je je Skerla nog?
Bijna 2-2.
10 minuten terug niks aan de hand...
de resultaten van de afgelopen weken gezien?
Je loopt achter, dat was al 10 minuten terug.Friday met de 1-2; spanning direct terug.
Waarbij rond de 8 punten daarvan door goals in de laatste minuten kwamen.Die zijn echt dramatisch ja, met 17 punten uit 7 duels.
Op die paar minuten waarin de twee PSV-treffers vielen na, is AZ gewoon de betere ploeg.
Precies.Op die paar minuten waarin de twee PSV-treffers vielen na, is AZ gewoon de betere ploeg.
Waarbij rond de 8 punten daarvan door goals in de laatste minuten kwamen.
Het spel is ook dramatisch, dat gaat je ooit opbreken, je blijft niet altijd geluk hebben.
Het maakt niet uit of je dramatisch speelt of goed speelt. Het gaat om de 3 punten na 90 minuten. Als PSV met dramatisch spel wint vindt ik alles best.
Ik weet dat PSV in enkele thuiswedstrijden goed speelde en de tegenstander dramatisch en PSV toch punten verspeelde.
Tuurlijk tellen primair de punten ja. Maar je kan best 1 of 2 keer winnen zonder goed te spelen, maar dat blijft niet goed gaan.