Ik ben om, ik ga nooit weer optimistisch zijn. Kutzakken met hun kansen missen en gestuntel achterin.🤨En dan vonden Abu en anderen het raar dat ik van de week zei dat dit Ajax grote moeite gaat hebben met Ludogorets.
Moet haast wel een blessure zijn lijkt me? Speelde ook niet denderend, maar zijn passing wil je dan niet eruit halen. Je zag daarna ook gelijk hoe de corners waren.Ik ben om, ik ga nooit weer optimistisch zijn. Kutzakken met hun kansen missen en gestuntel achterin.🤨
Waarom werd vd Boomen eigenlijk gewisseld?
Steyn zei dat.hij hem.wisselde omdat.hij slecht speeldeMoet haast wel een blessure zijn lijkt me? Speelde ook niet denderend, maar zijn passing wil je dan niet eruit halen. Je zag daarna ook gelijk hoe de corners waren.
Een voordeel in Nederland, PSV is ook niks. Voor het zoveelste seizoen op rij investeren we niet in de achterhoede terwijl daar steeds de problemen liggen.En dan vonden Abu en anderen het raar dat ik van de week zei dat dit Ajax grote moeite gaat hebben met Ludogorets. Gelukkig komen er nog versterkingen aan, want dit team gaat weinig behalen. En dan ook nog een trainer die het beetje voetbal op het middenveld eruit haalt. Wat een armoe.
Tsja, dan had hij er nog wat meer uit kunnen halen en zou ik nou net die ene met de lekkere pass erin houden, maar goed.Steyn zei dat.hij hem.wisselde omdat.hij slecht speelde