Speelronde 2

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    15
  • Opiniepeiling gesloten .

Max

Administrator
Forumleiding
Vitesse is dit jaar gewoon niet heel erg best en had vorig jaar de wind aardig in de zeilen. Qua expected goals waren ze eigenlijk zesde en FC Utrecht vierde op een aardig gat.
 
D

Deleted member 2709

Guest
Ik vond PSV probleemloos winnen met een B ploeg, 10x beter dan vorige week tegen Heracles toen alle niet PSV'ers hier in koor riepen dat het zo goed en makkelijk was voor PSV. Had toen veel meer een gevoel dat het mis kon gaan dan tegen Cambuur, dat wel leuk speelde overigens.
 

gevegt

Well-known member
Heb eerlijk gezegd alleen de eerste helft van PSV gezien en dat was verre van overtuigend. Cambuur maakte aanspraak op meerdere goals. En ook van de PSV-ers die de hele wedstrijd hebben gekeken, begreep ik dat het allemaal niet best was.
Volgens mij zuip je te veel.
 

Abubakari

Well-known member
Psv gaat ze ook niet alle 34 winnen..
Maar ben wel met je eens dat Ajax beter moet omdat PSV veel sterker is dan vorig seizoen
Nee, dat snap ik ook wel. Maar ik vrees dat het nog wel even duurt voor ze wakker zijn bij Ajax en als je dan niet oppast sta je zo’n eind achter dat PSV niet genoeg meer laat liggen. Ik denk dat dit een Ajax seizoen wordt om gauw te vergeten.
 

Bernardo

Well-known member
Heb eerlijk gezegd alleen de eerste helft van PSV gezien en dat was verre van overtuigend. Cambuur maakte aanspraak op meerdere goals. En ook van de PSV-ers die de hele wedstrijd hebben gekeken, begreep ik dat het allemaal niet best was.
Deels eens, al heb ik geen moment gevoel het gehad dat wij een resultaat zouden halen. Dus in dat opzicht was het wel een makkie voor PSV.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Deels eens, al heb ik geen moment gevoel het gehad dat wij een resultaat zouden halen. Dus in dat opzicht was het wel een makkie voor PSV.
Ja akkoord. Het punt was meer dat geen van de top-6 ploegen nou echt wervelend was. Bij Feyenoord heb ik ook geen moment het idee gehad dat we niet zouden winnen. Maar het was allemaal niet sprankelend.
 
Bovenaan