JMD
Well-known member
En Excelsior met zwarte broeken is ook wennen...Lijkt Ajax wel, met die witte broeken
En Excelsior met zwarte broeken is ook wennen...Lijkt Ajax wel, met die witte broeken
Nog slechter....je hebt toch directe versterkingen nodig? Regel die transfer voor volgend seizoen lekker in september als komende deadline is verstreken. Sowieso verwacht ik niet dat hij een club als Ajax ziet zitten. Een Limburger bij Ajax dat werkt nooit. Laat m lekker naar PSV gaan...Mocht Ajax Schuurs halen, dan blijft hij nog een seizoen bij Fortuna.
Mijn gevoel zegt dat Ajax niet zijn club is...Hij schijnt een ernstig egoprobleem te hebben, dus Ajax lijkt me dan prima.
Hij schijnt een ernstig egoprobleem te hebben, dus Ajax lijkt me dan prima.
Klasse actie van Vilhena!
Wisselende opstellingen, altijd goed.
Bosz deed er iets langer over om de juiste samenstelling te vinden.
Frenkie de Jong in de basis ipv Sch?ne en Huntelaar ook basis ipv Dolberg. Kluivert ook weer basis na teleurstellende pot van Neres.
Frenkie de Jong in de basis ipv Sch?ne en Huntelaar ook basis ipv Dolberg. Kluivert ook weer basis na teleurstellende pot van Neres.
Heeft zeker teveel de wedstrijd van donderdag terug gekeken. Zou ik ook ziek van worden....Younes doet ook niet mee i.v.m. ziekte.
Heeft zeker teveel de wedstrijd van donderdag terug gekeken. Zou ik ook ziek van worden....
Deze transferperiode staat ziekte vaak gelijk aan te druk bezig met een transfer.
Inderdaad. Maar kan me niet voorstellen dat een club Younes graag wil hebben...
Isimat is een goede rapper, erg goed voor de sfeer in de kleedkamer.Er schijnt ook interesse te zijn voor Isimat en De Jong.