Speelronde 2

Max

Administrator
Forumleiding
FC Groningen uit in de ArenA. Appeltje eitje voor Ajax. Gewoon een mak schaap wat zich naar de slachtbank zal laten leiden.

Eresd?g?

Banned
FC Groningen uit in de ArenA. Appeltje eitje voor Ajax. Gewoon een mak schaap wat zich naar de slachtbank zal laten leiden.
Neehoor. Dit Ajax is momenteel zo ontiegelijke kwetsbaar.... En dan moet een 17 jarig jochie uit Sittard redding brengen. Je hebt na?viteit en na?viteit. Vervolgens komt t beleid van de Ajax directie... :(

Max

Administrator
Forumleiding
Neehoor. Dit Ajax is momenteel zo ontiegelijke kwetsbaar.... En dan moet een 17 jarig jochie uit Sittard redding brengen. Je hebt na?viteit en na?viteit. Vervolgens komt t beleid van de Ajax directie... :(

Dat is gewoon een toevoeging aan de jeudopleiding die verder ervaring mag opdoen bij Fortuna Sittard.

JMD

Well-known member
Groningen gaat vanmiddag winnen. Pleuris breekt vanaf vandaag helemaal uit in Amsterdam.

Als het Groningen - Ajax was geweest had ik die kans zeer groot geacht. Maar aangezien het in de ArenA is denk ik dat het wel een moeilijk duel voor Ajax gaat worden, maar ze wel winnen door een individuele bevlieging van bv Ziyech of Younes. 2-1 ofzo.

JMD

Well-known member
Excelsior - Feyenoord zal weer 'normal business' worden. Totaal niet te vergelijken met dat duel in mei toen Feyenoord onder hoogspanning stond.

Het zal niet zo eenvoudig worden als 2 en 3 seizoenen geleden, maar gewoon een degelijke 0-2.

Eresd?g?

Banned
Jij snapt er echt niets van he.
Leg uit....? Volgens mij snap ik er juist wel iets van. Ze zijn veel te laat en veel te slap begonnen met het binnenhalen van directe versterkingen. Bij Jong Ajax zijn wel iets van tien spelers gestart. Waar blijven de directe versterkingen voor Ajax? Wel bijna de gehele bank laten vertrekken maar vervolgens alleen twee keepers en een 34 jarige blessuregevoelige spits halen voor nog minder dan 1 miljoen totaal. Dan komt er nog een back uit Colombia en thats it. Terwijl juist t centrum versterkt moest worden! En tot overmaat van ramp laat Sanchez zich gek maken en t gevolg weten we allemaal.

Nu jij weer....

Eresd?g?

Banned
Dat kwam omdat jij eerder zei dat we met een nulletje of 5 zouden winnen.
Nee dat waren mijn woorden niet. Zulke wedstrijden hoor je onder normale omstandigheden met 5 - 0 te winnen maar dat gebeurt tegenwoordig nooit meer. Natuurlijk heeft Ajax meer kwaliteit maar met al dat gezeik van de laatste weken/maanden zit je nu met een selectie met 0 vertrouwen en 0 ervaring. Laten die beide zaken nou vrij belangrijk zijn in t voetbal...

Pascallovic

Well-known member
Nee dat waren mijn woorden niet. Zulke wedstrijden hoor je onder normale omstandigheden met 5 - 0 te winnen maar dat gebeurt tegenwoordig nooit meer. Natuurlijk heeft Ajax meer kwaliteit maar met al dat gezeik van de laatste weken/maanden zit je nu met een selectie met 0 vertrouwen en 0 ervaring. Laten die beide zaken nou vrij belangrijk zijn in t voetbal...
0 ervaring? Van de 11 basisspelers hebben er 9 meegedaan in een Europa cupfinale:eek:mg:

Maasveld

Well-known member
Leg uit....? Volgens mij snap ik er juist wel iets van. Ze zijn veel te laat en veel te slap begonnen met het binnenhalen van directe versterkingen. Bij Jong Ajax zijn wel iets van tien spelers gestart. Waar blijven de directe versterkingen voor Ajax? Wel bijna de gehele bank laten vertrekken maar vervolgens alleen twee keepers en een 34 jarige blessuregevoelige spits halen voor nog minder dan 1 miljoen totaal. Dan komt er nog een back uit Colombia en thats it. Terwijl juist t centrum versterkt moest worden! En tot overmaat van ramp laat Sanchez zich gek maken en t gevolg weten we allemaal.

Nu jij weer....
Mocht Ajax Schuurs halen, dan blijft hij nog een seizoen bij Fortuna.

Abubakari

Well-known member
Nou...dan mogen ze dat weleens laten zien. Ze laten zich toch wel heel makkelijk aan de kant zetten door wat amateurs uit Almelo en Noorwegen. En het spel is weer om te janken....
Gister moesten ze tegen amateurs (3-1 gewonnen van OJC Rosmalen voor de beker), Heracles en Rosenborg zijn geen amateurclubs, dat zijn betaald voetbalclubs.

Bovenaan