Speelronde 2

zwammy

Well-known member
Dat is ook het belangrijkste punt. Verder nog zaken als goaltunes, shirtkleur, mascottes, beeldschermen, optredens enz.
 

Joost

Well-known member
Twee gespeeld nul punten. Dat wordt ook bog wel vier gespeeld nul punten.

Maar het schijnt allemaal best aardig te zijn wat ze laten zien, nog een klein maandje en dan moet het ook puntjes op gaan leveren.
 

delmaestro

Well-known member
Roda speelde ook best aardig vond ik. Deed in mijn ogen niet of nauwelijks onder voor Vitesse het eerste uur. Ze kwamen prima onder de druk uit, en waren zelf af en toe dreigend. Vooral Rosheuvel vond ik goed spelen, en een gevaarlijke tegenstander. De 1-0 van Matavz was een mazzeltje, maar wel heel mooi ingeschoten. De pingel was terecht, maar wel slecht genomen en heel erg lucky erin via de paal en de rug van Pasveer. Daarna won Vitesse op kwaliteit. Prachtige vrije trap binnengeschoten, en ook de kopbal van Kashia uit de corner was een knappe goal.

Wij beginnen prima. 6 uit 2, met 7 goals mee en 2 tegen. Met een hele goede en een redelijke wedstrijd. Volgend weekend thuis tegen AZ. Vorig jaar kwamen we drie keer op een 2-0 voorsprong tegen AZ. In Alkmaar werd het toch nog 2-2, in Arnhem trokken we hem met 2-1 over de streep, en in de Kuip was 2-0 ook de eindstand. Het elftal is nauwelijks vernieuwd, er zijn alleen wat krachten vertrokken, en Stengs ligt er uit. We gaan er voor!
 

zwammy

Well-known member
Noppert
Horsfield, Koch, Mari, Angelino
Mets, El Allouchi
Fernandes, Vloet, Garcia
Ambrose

Mets en Fernandes ipv Verschueren en Korte. Ben benieuwd.
 

Abubakari

Well-known member
Het is dat zwammy de opstelling post en ik dan kan raden welke club het is, maar anders zou ik geen idee gehad hebben van welke club die opstelling is.
 

zwammy

Well-known member
Guttegut toch. Zit een speler bij die al 40 interlands heeft gespeeld, maar goed, als ge niet verder kijkt dan die brassers die eruit gaan tegen Rosenborg en panini plaatjes uit de tijd van grootmoeders houten guldens houdt het inderdaad op. Morgen 3-0, praten we verder.
 

Batigoal

Well-known member
Guttegut toch. Zit een speler bij die al 40 interlands heeft gespeeld, maar goed, als ge niet verder kijkt dan die brassers die eruit gaan tegen Rosenborg en panini plaatjes uit de tijd van grootmoeders houten guldens houdt het inderdaad op. Morgen 3-0, praten we verder.

Ja goed, 40 interlands voor het land dat grootheden als Andres Oper en Ragnar Klavan heeft voortgebracht.
 

zwammy

Well-known member
Tuurlijk :)

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik de selectie van een Ajax ook niet ken dus zo vreemd is het ook niet.
 
Bovenaan