Speelronde 2️⃣6️⃣

Hups PSV

• ja

• nee

• Wat STC zegt

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Nou kom op PSV, naast Ajax komen!!! Elk ander resultaat is schandalig vandaag. Als je concurrenten tegen elkaar spelen moet je zelf winnen!

Hups PSV!

Eef de Kip

Well-known member
Van harte Feyenoorders, gelijkspelletje had gemogen maar goed, het is niet anders.
We moeten nog een paar potjes maar kampioenschap voor jullie lijkt me wel in de tas.

Susaa

Well-known member
Prima overwinning weer!

En laten we aub stoppen met het ophemelen van die Hartman....
Dat is een wilde dwaas...

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van harte Feyenoorders, gelijkspelletje had gemogen maar goed, het is niet anders.
We moeten nog een paar potjes maar kampioenschap voor jullie lijkt me wel in de tas.
Gelijkspel was inderdaad een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen geweest. Maar je zult begrijpen dat ik daar, na 18 jaar, weinig om maal.

De Wolf

Well-known member
Gelijkspel was inderdaad een juiste afspiegeling van de krachtsverhoudingen geweest. Maar je zult begrijpen dat ik daar, na 18 jaar, weinig om maal.
Mag ook een keertje zo zijn dat het geluk aan onze kant is. Maar een zomer Martien komt steeds dichterbij.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voelt een beetje de omgekeerde wereld, deze Klassieker. Ajax de overrompelingstactiek en de voorsprong in de eerste helft. Feyenoord wat met positiespel de boel na rust omdraait en uiteindelijk vrij gelukkig wint.

Pascallovic

Well-known member
Gefeliciteerd met de overwinning en aanstaande landstitel Feyenoorders. Terechte overwinning op basis van de 2e helft.

Geen idee waar mijn club na rust meebezig was. Die zijn gestopt met voetballen. Alle energie was eruit. Alsof ze voor rust qua intensiteit alles hadden gegeven. Echt iedereen na rust slecht. Terwijl je eigenlijk nog knap terugkomt na die vroege 0-1. Nog wel Kudus met een kans op 3-2 met die wereldredding van Wellenreuther. Maar hoe toepasselijk voor dit seizoen dat een spelhervatting ons weer de das om doet. Bassey kun je wel afschrijven trouwens. Wat stond die onder hoogspanning.

Voor de rest helpt de arbitrage dit keer ook niet. Hartman hoort natuurlijk zijn 2 geel te krijgen, Idrissi die voor rust aan rood ontsnapt en na rust aan zijn 2e gele kaart voor die overtreding op Conceicao. Al geeft dat je geen reden voor die waardeloze 2e helft.

JMD

Well-known member
Voor het eerst sinds het seizoen 2000-2001 verliest Ajax zowel van Feyenoord als PSV in eigen huis, de keer daarvoor was in 1985-1986. In dat seizoen wist Ajax in Eindhoven gelijk te spelen en verloor het ook bij Feyenoord. Als Ajax over een paar weken in Eindhoven verliest haalt het exact hetzelfde resultaat in de toppers...

Jef400

Well-known member
Voor de rest helpt de arbitrage dit keer ook niet. Hartman hoort natuurlijk zijn 2 geel te krijgen, Idrissi die voor rust aan rood ontsnapt en na rust aan zijn 2e gele kaart voor die overtreding op Conceicao. Al geeft dat je geen reden voor die waardeloze 2e helft.
Net zoals Kudus er vlak voor tijd direct af had gemogen en Feyenoord wat ballen niet meekreeg waar ze wel recht op hadden.

Bovenaan