Helemaal mee eens.Ik weet zeker dat stc het wel met me eens is.
Slechtste aller tijden in de Eredivisie, en dat weet ik zonder alles gezien te hebben.
Laat elke wedstrijd ontsporen. Wat een dwaas.
Vriendje van F de Boer en Stengs.Joey Kooy is by far de slechtste scheids van Nederland... Dit is gewoon een overtreding van Ramalho, eerder snapte hij niet dat hij een scheidsrechtersbal moest geven en laat hij Vd Hoorn steeds ontsnappen. En dan zijn we pas 20' bezig.
Wat heeft dat er mee te maken? Die vent kan gewoon niks.Vriendje van F de Boer en Stengs.
Alles. Zijn trouwens allemaal slechte scheidsrechters in Nederland.Wat heeft dat er mee te maken? Die vent kan gewoon niks.
Heeft er niks mee te maken idd... Feyenoord heeft nu al de mazzel dat ze nooit Kooij hebben, als Ajax voor De Boer gaat (en die wil dat wel ) hebben zij ook als bonus dat ze nooit Kooij krijgen...Wat heeft dat er mee te maken? Die vent kan gewoon niks.
Tuurlijk blijft Lammers missen. Het is één complot tegen de rest.2e helft gaat zo beginnen.
Hups PSV!!! Het moet beter anders kan je hier zomaar punten verspelen, Lammers blijft niet missen.
Jep...Verdiende 1-1 wel. Utrecht had al een tijdje de beste kansen.