Nee, jij?Word je nou nooit moe van jezelf?
Nee, jij?Word je nou nooit moe van jezelf?
Ik mag toch hopen dat je het antwoord daarop zelf wel kunt geven.En Twente inmiddels met 10 man na rood Bruns...
Dat een scheids (die er bovenop staat) niet ziet dat dit direct rood is, is echt schandalig.
Waarom geven scheidsen hiervoor geel als ze weten dat ze ook rood kunnen geven (en als het dan toch niet zo erg is dat de VAR dan ingrijpt)?
Als je kunt, moet je die docu op ESPN maar even bekijken. Er is zo ongelooflijk veel gebeurd rondom hem. Zoveel tegenslag, daarna alle wind in de zeilen en op het moment dat je daar de vruchten van kunt gaan plukken, krijg je een mysterieuze blessure die uiteindelijk 4 maanden duurt. Dan matig starten met alle nieuwe verwachtingen die daarbij horen, gedumpt worden door Koeman bij de 1e gelegenheid. Raap jezelf dan maar weer op. Ik vind dat ie dat nog best goed deed. Had een beroerde start, maar keepte voor de winter alweer tijdenlang heel behoorlijk. Nu in de transferperiode, en dat zal ermee te maken hebben, gaat ie toch weer gekke dingen doen.Ja, wat is er met de Tower from the Jouwer aan de hand? Pakt een paar prima ballen, maar zat er ook weer bovengemiddeld vaak naast. Ik hoopte vorig jaar deze tijd nog dat ie naar Ajax zou gaan. Had in deze vorm er ook nog wel bij gekund wat Ajax malaise betreft, maar dat terzijde.
Zal vanne week wel even kijken of ik die terug kan vinden. Noppert heeft wel een grote gunfactor bij mij.Als je kunt, moet je die docu op ESPN maar even bekijken.
Zoals ik vorige week ook al zei: Ajax gaat minimaal 4e worden en komt nog heel dicht bij plek 3.Zowaar een prima avond voor Ajax, moet je tegen RKC niet weer door de ondergrens zakken natuurlijk.
Als de VAR het direct rood had gegeven dan hadden ze wel ingegrepen. 2x geel is automatisch 1 wedstrijd schorsing. Direct rood komt voor de tuchtcommissie en is vaak meer dan 1 wedstrijd schorsing.En Twente inmiddels met 10 man na rood Bruns...
Dat een scheids (die er bovenop staat) niet ziet dat dit direct rood is, is echt schandalig.
Waarom geven scheidsen hiervoor geel als ze weten dat ze ook rood kunnen geven (en als het dan toch niet zo erg is dat de VAR dan ingrijpt)?
Kortom Ajax wordt gewoon weer kampioen.Zoals ik vorige week ook al zei: Ajax gaat minimaal 4e worden en komt nog heel dicht bij plek 3.
En ja, Ajax is zeker niet een topsterke ploeg (alhoewel Henderson natuurlijk we gaat helpen), maar dat is AZ zeker ook niet en Twente krijgt bibber in de benen als het Enschede uit gaat. Lekker als je nog naar Feyenoord, Ajax en PSV moet...
Dat kan je vergeten...Kortom Ajax wordt gewoon weer kampioen.
Wiskundig kan dat natuurlijk, maar dat gaat nooit gebeuren.Als je 17 keer op rij kunt winnen kan je ook 17 keer op rij verliezen.