Speelronde 18

Gaat Jordan Henderson zondag het verschil maken voor Ajax?

  • Ja!!

    Stemmen: 1 16,7%
  • Nee....

    Stemmen: 5 83,3%

  • Totaal aantal stemmers
    6
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Dat kan niet, want met deze defensie krijgen we wekelijks zo'n 3 tegengoals. De eerste ligt er al in.
Twee toch maar vorige week? :)

Je hebt gelijk, ik had 6-2 moeten zeggen... De aanval van Ajax zorgt wel voor de score...
 

Eef de Kip

Well-known member
Godallemachtig hoeveel van dit soort knullige tegengoals hebben we al niet gehad? Dat wordt 4-3 ofzo, iig weer een moeizame pot
 

Eef de Kip

Well-known member
Kun je nagaan als die in een goed draaiend elftal had gespeeld. Heeft trouwens ook wel wat kansen gemist dit jaar maar goed, hij wordt idd steeds beter.
Wachten is nu weer op wat geklungel achterin.
 

Batigoal

Well-known member
Kun je nagaan als die in een goed draaiend elftal had gespeeld. Heeft trouwens ook wel wat kansen gemist dit jaar maar goed, hij wordt idd steeds beter.
Wachten is nu weer op wat geklungel achterin.
Juist na alle kritiek aan het begin van het seizoen is hij zich gaan ontwikkelen. Hij heeft het dus goed opgepakt. Best knap voor zo'n jonge jongen en tekent een goeie mentaliteit.
 

Batigoal

Well-known member
Martha moet haast wel één van de slechtste Ajax-spelers ooit zijn. Ik zie eigenlijk geen enkel pluspunt. Dacht eerst dat hij wel snel was, maar hij verliest elk sprintduel. Begrijp oprecht niet wat Schip in hem ziet.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat is het nog broos achterin zeg, elke keer als RKC over de middellijn komt krijg ik het Spaans benauwd.
Tahirovic moet toch ook iets goed doen op de trainingen want die staat er standaard in alleen vind ik het voetballend zo matig terwijl hij lijkt wel het meest aan de bal is.
 

Batigoal

Well-known member
Nadien Berghuis nog met de 4-1, eindelijk weer eens een doelpunt van hem. In de tweede helft uiteindelijk niet zoveel in de problemen gekomen.
 
Bovenaan