Speelronde 18

Carnaval


  • Totaal aantal stemmers
    18

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat lult die commentator dom met dat het geen opzet was van Mauro?
Nou ja, hij zal niet de bedoeling hebben gehad om die kerel een gebroken been te bezorgen. Wel was het een absurde tackle, met dit risico tot gevolg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Wat lult die commentator dom met dat het geen opzet was van Mauro?
Denk vooral dat hij bedoelt dat Mauro het nooit bedoelt dat hij hem zo blesseert. Maar goed, dat geldt voor elke speler lijkt me, niemand komt het veld in om een tegenstander te blesseren.
 

JFK

Well-known member
Nou ja, hij zal niet de bedoeling hebben gehad om die kerel een gebroken been te bezorgen. Wel was het een absurde tackle, met dit risico tot gevolg.
Als je er op zo'n onbesuisd manier er invliegt dan is de kans zeer klein dat je de speler niet blesseert.
 

JMD

Well-known member
Hoe kan je als verslaggever in hemelsnaam zeggen dat deze tussenstand verrassend is? PSV is al weken uit vorm, liet eerder al flink punten liggen bij laagstaande clubs en is 2 spelers kwijt geraakt door transfers en mist De Jong met een blessure... Voeg daarbij dat Emmen dit seizoen pas 1x verloor aan de Meerdijk, Ajax op 3-3 hield en waarom is er toch de verwachting dat PSV dit 'wel even ' zou winnen?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hoe kan je als verslaggever in hemelsnaam zeggen dat deze tussenstand verrassend is? PSV is al weken uit vorm, liet eerder al flink punten liggen bij laagstaande clubs en is 2 spelers kwijt geraakt door transfers en mist De Jong met een blessure... Voeg daarbij dat Emmen dit seizoen pas 1x verloor aan de Meerdijk, Ajax op 3-3 hield en waarom is er toch de verwachting dat PSV dit 'wel even ' zou winnen?

Nou ja de nummer drie behoort van Emmen te winnen. Maar verder heb je wel een punt.
 

Pascallovic

Well-known member
Er ging natuurlijk weer een verzorger mee naar de kleedkamer om Mauro geestelijke bijstand te verlenen zeker?
Zeker, Roorda ging mee, nadat Rutten, van Nistelrooy en nog een medespeler zich ook al om hem hadden ontfermt. Van mij mag je zo’n ploeggenoot die zijn eigen team dupeert best wat harder aanpakken.
 

JMD

Well-known member
Nou ja de nummer drie behoort van Emmen te winnen.
Ja klopt. Maar kijk eens naar de puntenaantallen van de nummers 1 t/m 5.... Dat zegt al genoeg hoe elke topploeg het overal moeilijk tegen heeft.
 

JMD

Well-known member
Zeker, Roorda ging mee, nadat Rutten, van Nistelrooy en nog een medespeler zich ook al om hem hadden ontfermt. Van mij mag je zo’n ploeggenoot die zijn eigen team dupeert best wat harder aanpakken.
Zal ook zeker gebeuren, maar dat doe je in de kleedkamer. Bij een rode kaart gaat er altijd iemand mee...
 

gevegt

Well-known member
Zeker, Roorda ging mee, nadat Rutten, van Nistelrooy en nog een medespeler zich ook al om hem hadden ontfermt. Van mij mag je zo’n ploeggenoot die zijn eigen team dupeert best wat harder aanpakken.
Hopelijk komt hij de schrik snel te boven. Ik ga hem voor de zekerheid morgen maar even bellen.
 
Bovenaan