Speelronde 18

Carnaval


  • Totaal aantal stemmers
    18

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is misschien met terugwerkende kracht nog de meest idiote nederlaag van het seizoen...

Een enorme dure nederlaag ook. Lijkt door te werken in het spelermateriaal wat je op de mat brengt dit seizoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Een enorme dure nederlaag ook. Lijkt door te werken in het spelermateriaal wat je op de mat brengt dit seizoen.
Jep. Nou had Gakpo denk ik nog steeds wel in de winter weggegaan, want Liverpool en/of Man U zeg je geen nee tegen. Maar dan had je die 40 miljoen direct grotendeels kunnen investeren.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is dat niet meer iets van de huidige tijd? Iedereen wordt direct benoemd tot beste/grootste talent enz... Een Klassieker is altijd meteen 'op leven en dood', het is altijd Super Sunday, alles voor de clicks...
Daar heb je een punt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat leek het eerste seizoen volgens mij ook nergens op...

De volgende seizoenen ook niet. Het spel onder Van Bronckhorst was verschrikkelijk, maar we hebben wel veel prijzen gepakt. Vooralsnog presteert van Nistelrooy het voetballende deel hetzelfde en de prijzen is afwachten. In ieder geval de JCS gepakt.
 

JMD

Well-known member
De volgende seizoenen ook niet. Het spel onder Van Bronckhorst was verschrikkelijk, maar we hebben wel veel prijzen gepakt. Vooralsnog presteert van Nistelrooy het voetballende deel hetzelfde en de prijzen is afwachten. In ieder geval de JCS gepakt.
Zeker. Ik heb Jong PSV niet vaak zien spelen vorig seizoen (of de jaren ervoor), maar ik begreep dat Van Nistelrooij daar uiteindelijk wel lijn in kreeg.
 

JMD

Well-known member
Rood voor Mauro... Terecht, maar wel balen voor hem, was net weer terug.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Zeker. Ik heb Jong PSV niet vaak zien spelen vorig seizoen (of de jaren ervoor), maar ik begreep dat Van Nistelrooij daar uiteindelijk wel lijn in kreeg.

Ja, dat heb ik ook gelezen. Wie weet, we gaan het zien.
 
Bovenaan