Klopt. Maar het scheelt wel dat de hele media 2 jaar lang Schmidt heeft afgemaakt, dus is zijn vervanger per definitie beter en wordt er niet aan de stoelen gezaagd. Schreuder moest de 'heilige' Ten Hag opvolgen, daar had iedereen moeite mee gehad...Het gaat dan wel heel veel over de positie van Schreuder, maar als je naar diverse resultaten van PSV tegen de kleintjes en naar het spel in het algemeen kijkt, dan faalt Van Nistelrode toch ook hopeloos?
Mwah, we hebben al van Cambuur en Grunn verloren dit seizoen, dieper kan je echt niet zakken als je ziet waar die nu staan...Als PSV van dit Emmen zou verliezen...een grotere wanprestatie is amper mogelijk.
Na Max nog zo’n Feyenoorder die geen namen kan schrijven.😜Het gaat dan wel heel veel over de positie van Schreuder, maar als je naar diverse resultaten van PSV tegen de kleintjes en naar het spel in het algemeen kijkt, dan faalt Van Nistelrode toch ook hopeloos?
Als PSV van dit Emmen zou verliezen...een grotere wanprestatie is amper mogelijk.
Door wie wordt deze jongen overschat?Wat is die Bakayoko toch een overschatte speler.
Jep. En wat te denken van Obispo, die mag ook keer op keer fouten maken...
Door wie wordt deze jongen overschat?
Ik vind Van Nistelrooy een goede vent.Waarom niet?
Mja op zich heb je daar wel gelijk in. Maar da's op zich best gek, nadat we de hele zomer hebben moeten lezen dat PSV de grote winnaar was op de transfermarkt.Na Max nog zo’n Feyenoorder die geen namen kan schrijven.😜
Als je inmiddels ziet wat er qua selectie nog staat kun je hem sinds het vertrek van Gakpo niet veel meer kwalijk nemen. Wat een armoede. Ruud heeft als voordeel dat er nog lichtpuntjes waren met overwinningen op Ajax, Feyenoord en Arsenal. Ook zijn eerste jaar als hoofdtrainer waar ze maanden aan zijn kop hebben gezeurd of hij alsjeblieft het toch wilde doen. Ik snap dat de kritiek daar dan minder is.
Watje.Ik vind Van Nistelrooy een goede vent.
Aad de Mos heeft ze wel vaker niet op een rijtje...Beter dan De Ligt volgens Aad de Mos. Nu vind ik De Ligt ook wat overschat, maar ik zou Obispo echt niet in de buurt van Zeist laten komen.
V Nistelrooy is zo goed als zijn spelers. Heeft een middelmatig team tot zijn beschikking. Op zich geen slechte trainer
Maar bij Gio duurde dat ook wel even. Wat waren het? 7 nederlagen op rij toch???Nee, maar ook geen goede trainer. Het is niet alsof er een veel duidelijkere speelwijze uitrolt dan Feyenoord onder Van Bronckhorst.
En verliezen van Rangers....
Maar bij Gio duurde dat ook wel even. Wat waren het? 7 nederlagen op rij toch???
Dat is misschien met terugwerkende kracht nog de meest idiote nederlaag van het seizoen...Daar won zelfs Ajax twee keer van.
Vriend!Ik vind Van Nistelrooy een goede vent.