Speelronde 18

Carnaval


  • Totaal aantal stemmers
    18

JMD

Well-known member
De F-side roept het publiek op om vanavond bij Ajax-FC Volendam met witte zakdoeken te zwaaien.
Wat ouderwets... :)

Ik ben echt benieuwd hoe het vanavond met Ajax gaat. In de basis hoor je thuis van Volendam gewoon te winnen als Ajax zijnde, en ik verwacht dat ook wel. Maar als het lang 0-0 blijft en de onrust op de tribune toeneemt gaat dat overslaan op het spel.
Een vroege goal voor Ajax is het beste medicijn (maar goed, dat is natuurlijk een open deur van hier tot Tokyo)
 

Pascallovic

Well-known member
Wat ouderwets... :)

Ik ben echt benieuwd hoe het vanavond met Ajax gaat. In de basis hoor je thuis van Volendam gewoon te winnen als Ajax zijnde, en ik verwacht dat ook wel. Maar als het lang 0-0 blijft en de onrust op de tribune toeneemt gaat dat overslaan op het spel.
Een vroege goal voor Ajax is het beste medicijn (maar goed, dat is natuurlijk een open deur van hier tot Tokyo)
Gewoon lekker een kopie van die oefenwedstrijd van eind december. 5-4 winst.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Los van het feit dat Volendam opeens punten is gaan pakken, gaat Ajax dat natuurlijk winnen.
 

Bernardo

Well-known member
Do or Die wedstrijd.

Ben benieuwd met wat voor fantasie opstelling Sjors 'praatjesmaker' Ultee nu weer komt.
 

Joost

Well-known member
Toch wonderlijk. Zaten ze nou echt te VARren voor die rode kaart of binnen of buiten 16? Die rode kaart was sowieso geen clear misstake geweest.

Het is ook een heel rare beslissing. Normaliter worden kaarten enkel geseponeerd als er geen sprake was van een overtreding of wanneer de scheidsrechter te zwaar gestraft heeft.

De rode kaart was wellicht zwaar maar niet per se onterecht.
 

JMD

Well-known member
De rode kaart was wellicht zwaar maar niet per se onterecht.
We hebben het toch over die rode kaart voor Marques? Kom op, er lopen nog NEC-ers mee... De scheids zag het goed, de VAR moet daar gewoon van afblijven...
 

Pascallovic

Well-known member
We hebben het toch over die rode kaart voor Marques? Kom op, er lopen nog NEC-ers mee... De scheids zag het goed, de VAR moet daar gewoon van afblijven...
VAR zou er inderdaad vanaf moeten blijven, maar dat is dus niet gebeurd. Als ik vervolgens de situatie bekijk is rood ook niet per definitie fout. Een VAR zou daar ook de scheidsrechter niet voor naar het scherm hoeven te roepen. Ik zou hem niet geven, maar het kan wel. Als je de scheidsrechter toch roept en deze na het zien van de beelden toch rood geeft, is dat ook niet fout (Wel erg zwaar) en is het intrekken van de schorsing raar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Jamel

Administrator
Forumleiding

Meneer Slot vond dat ie te weinig credits voor de klassieker kreeg. Zal wel aan mij liggen dat ik het allemaal niet zo heel bijzonder vond en dat het nog al potsierlijk is om het spel zonder bal als iets fantastisch te zien, als je er vervolgens geen moer mee doet qua creëren van kansen.
Zonder bal was het inderdaad een uur lang ongelooflijk goed, dat vond ik ook. Maar net als Slot vind ik ook dat we veel te weinig kansen hebben gecreëerd.
 

Bernardo

Well-known member
En ja hoor, Ultee husselt weer heel het team door elkaar. De enige voetballer achterin die kan opbouwen zetten we er naast en we gaan zonder centrum spits spelen. Fantastisch.
 
Bovenaan