Speelronde 18

Speelronde 18

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

vakx2.0

Banned
Nee, niemand interesseert PSV iets zolang ze winnen. Maar verliezen ze punten, wat gelukkig niet zo vaak gebeurt, dan rollen ze hier over elkaar heen van de interesse.

Selectieve interesse.

Pascallovic

Well-known member
Haha worden we hier allemaal de les gelezen door Vakx omdat niemand iets over PSV wilt plaatsen:D

Volgens mij krijgt elke topclub meer reacties als ze punten verspelen, dan als ze een reguliere overwinning boeken.

Maasveld

Well-known member
Nee, niemand interesseert PSV iets zolang ze winnen. Maar verliezen ze punten, wat gelukkig niet zo vaak gebeurt, dan rollen ze hier over elkaar heen van de interesse.

Selectieve interesse.
Dat moet voor jou niets vreemds zijn lijkt me. Je verontwaardiging verbaast me dan ook enigszins.

vakx2.0

Banned
Nee hoor. Blijf vooral stil en rustig. :duim: Maar verkoop dan ook niet van die onzin zoals Maasveld.

Ik wens jullie alle fijne kerstdagen. Een koude winterstop. En een seizoenshelft waarin totaal niet over PSV gesproken hoeft te worden. Want dat zou betekenen dat het goed blijft gaan.

Ho ho ho !

Pascallovic

Well-known member
Nee hoor. Blijf vooral stil en rustig. :duim: Maar verkoop dan ook niet van die onzin zoals Maasveld.
Welke onzin bedoel je? Jouw selectieve verontwaardiging door weg te blijven als PSV niet op kop staat? Oh nee, dat is met terugwerkende kracht een sabbatical. Die verzoeken om een ban, een afscheidstopic en een poll of je weg moest blijven vergeten we maar even.

vakx2.0

Banned
Pascallovic zei:
Welke onzin bedoel je?

Dat hoef ik toch niet te spellen? Ik refereer aan die flauwekul dat niemand een ruk om PSV geeft. Als dat zo zou zijn, lijkt het me moeilijk te verklaren waarom de speelronde-topics ineens volstromen met trollen zodra PSV punten inlevert (zoals laatst bij Groningen). Da's dan plots toch heel veel commentaar voor een club die hoegenaamd 'niemand interesseert'.

Hoe meer het wordt ontkent, hoe lachwekkender het is. Jij voorop.

Nou PSV'ers, zoals ik altijd doe, van harte met de 3 punten.

Bedankt kip. En voor jou geruststelling: het wordt kalkoen deze kerst. :duim:

leo1949

Well-known member
2-1 AZ! Hup Friday!

Ja en hij scoorde ook zowat nog een hatrick.
De wedstrijd keerde bij het eigen doelpunt van Dumyfries.
Toen kreeg AZ vleugels.
Ajax zal wel geen punten morsen morgen maar stiekum hoop ik van wel.

Laatst bewerkt:

Eef de Kip

Well-known member
Dat hoef ik toch niet te spellen? Ik refereer aan die flauwekul dat niemand een ruk om PSV geeft. Als dat zo zou zijn, lijkt het me moeilijk te verklaren waarom de speelronde-topics ineens volstromen met trollen zodra PSV punten inlevert (zoals laatst bij Groningen). Da's dan plots toch heel veel commentaar voor een club die hoegenaamd 'niemand interesseert'.

Hahaha, volstromen nog wel, Sanmark die "Hahaha" roept en Pascallovic die de hele avond al in dat topic te vinden was. Je bent echt niet goed dat je dit soort dingen gaat roepen en het dan blijkbaar nog meent ook, de grootste zuignap op het forum en dan anderen de les lezen, ik vind het gewoon zielig worden.

Toch fijne kerst en vooral gezondheid, je zult het nodig hebben.

Pascallovic

Well-known member

Hoe meer het wordt ontkent, hoe lachwekkender het is. Jij voorop.
Ik zie het niet typisch als een PSV dingetje nee. Als Ajax of Feyenoord punten verspelen in de titelrace wordt daar ook meer op gereageerd en getrollt dan wanneer zij een overwinning boeken in een wedstrijd die niemand aan het eind van het seizoen zich kan herinneren. Echter horen we nooit een fan van Ajax of Feyenoord klagen hierover, nee precies jij moet er een punt van maken en ook nog eens over selectieve verontwaardiging beginnen.

De Groene Scout

Well-known member
Kut, Twente blijft steken op 0-0, maar volgens mij gingen ze ook niet echt voor de winst.
Angstig geschuif, dat schiet niet op zo.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zo, net thuis. Prima avondje gehad. Nog iets belangrijks gemist op voetbalgebied?

stc

Well-known member
PSV is keihard door de ondergrens gezakt op 10 minuten na. Brenet wordt met de wedstrijd slechter. Van Ginkel was ook dramatisch vandaag, net zoals de rest van het team. Eigen belang gaat boven teambelang heb ik geconstateerd.

Best man van het veld was er eigenlijk niet. Mooiste moment was dat de Jong Higler op zijn hoofd raakte met de bal.

Max

Administrator
Forumleiding
Speelronde 18

Speciaal voor vakx: man man man wat een kut club is dat PSV. Zo goed?

Bovenaan