Zoals gezegd:En het bleef nog lang rustig in dit topic. :duim:
Nee, niemand interesseert PSV iets.
Dat moet voor jou niets vreemds zijn lijkt me. Je verontwaardiging verbaast me dan ook enigszins.Nee, niemand interesseert PSV iets zolang ze winnen. Maar verliezen ze punten, wat gelukkig niet zo vaak gebeurt, dan rollen ze hier over elkaar heen van de interesse.
Selectieve interesse.
Welke onzin bedoel je? Jouw selectieve verontwaardiging door weg te blijven als PSV niet op kop staat? Oh nee, dat is met terugwerkende kracht een sabbatical. Die verzoeken om een ban, een afscheidstopic en een poll of je weg moest blijven vergeten we maar even.Nee hoor. Blijf vooral stil en rustig. :duim: Maar verkoop dan ook niet van die onzin zoals Maasveld.
Dat moet voor jou niets vreemds zijn lijkt me. Je verontwaardiging verbaast me dan ook enigszins.
Pascallovic zei:Welke onzin bedoel je?
Nou PSV'ers, zoals ik altijd doe, van harte met de 3 punten.
2-1 AZ! Hup Friday!
Dat hoef ik toch niet te spellen? Ik refereer aan die flauwekul dat niemand een ruk om PSV geeft. Als dat zo zou zijn, lijkt het me moeilijk te verklaren waarom de speelronde-topics ineens volstromen met trollen zodra PSV punten inlevert (zoals laatst bij Groningen). Da's dan plots toch heel veel commentaar voor een club die hoegenaamd 'niemand interesseert'.
Ik zie het niet typisch als een PSV dingetje nee. Als Ajax of Feyenoord punten verspelen in de titelrace wordt daar ook meer op gereageerd en getrollt dan wanneer zij een overwinning boeken in een wedstrijd die niemand aan het eind van het seizoen zich kan herinneren. Echter horen we nooit een fan van Ajax of Feyenoord klagen hierover, nee precies jij moet er een punt van maken en ook nog eens over selectieve verontwaardiging beginnen.Dat hoef ik toch niet te spellen? Ik refereer aan die flauwekul dat niemand een ruk om PSV geeft. Als dat zo zou zijn, lijkt het me moeilijk te verklaren waarom de speelronde-topics ineens volstromen met trollen zodra PSV punten inlevert (zoals laatst bij Groningen). Da's dan plots toch heel veel commentaar voor een club die hoegenaamd 'niemand interesseert'.
Hoe meer het wordt ontkent, hoe lachwekkender het is. Jij voorop.
Speciaal voor vakx: man man man wat een kut club is dat PSV. Zo goed?