Speelronde 18

Speelronde 18

• Totaal aantal stemmers
    21
  • Opiniepeiling gesloten .

SanMark.

Well-known member
Wat heeft die tering kut club uit Eindhoven gedaan ? En over reacties hoeveel reacties waren er na de goal van Vitesse ?

Bonehead

Well-known member
Het is stil op het forum. Of komt iedereen pas posten zodra PSV punten heeft ingeleverd?
Ongetwijfeld.

Ik heb sinds gisteren internetrestricties op het werk. Anders had ik wel gepost.

Of denk je soms dat in ieder lid van dit forum een Vakkie X schuilt?

PES5

Administrator
Forumleiding
Sinds wanneer is natrappen geen rood meer?

En Thorsby is een sukkel! Voor rust AZ sterker, maar veel leverde dat niet op.
Na rust is AZ het helemaal kwijt en zijn we heer en meester. Dan moet je 0-2 maken, maar gaat het op een ongelukkige manier nog mis.

Van harte Forza AZ, gevegt en Leo.

Pascallovic

Well-known member
Als jullie nog iets over Ajax willen zeggen, moeten jullie dat nu doen, want na puntverlies komen, dan ben je echt triest.

Abubakari

Well-known member
Ik heb even terug gelezen, maar zoveel wordt er na afloop niet eens over GRO-PSV gepost, enkel een paar blije reacties op de 3-3 en daarna gaat het meer over Feyenoord-Heerenveen dan over Groningen-PSV. Er werd dus ook nog eens niet eens getrolt.

On topic, dure misser van Woudenberg.

JMD

Well-known member
PSV is keihard door de ondergrens gezakt op 10 minuten na. Brenet wordt met de wedstrijd slechter. Van Ginkel was ook dramatisch vandaag, net zoals de rest van het team. Eigen belang gaat boven teambelang heb ik geconstateerd.

Best man van het veld was er eigenlijk niet. Mooiste moment was dat de Jong Higler op zijn hoofd raakte met de bal.
Helemaal mee eens.

Brenet was weer dramatisch, de rest was ietsje beter, maar scheelde niet veel. Postbodevoetbal was het, we willen de bal vooral naar elkaar brengen. Er is helemaal niks meer over van het spel van eind september/oktober. De enige fatsoenlijke snelle aanval leverde de 2-1 op, voor de rest was het huilen met de pet op.

In de winterstop maar eens een fatsoenlijke LB kopen, Brenet vastbinden aan een boom op het trainingskamp en hopen dat die de weg niet meer terug kan vinden, en verder weer proberen het gevoel van oktober terug te vinden. Enig positieve punt: 5 punten voor op de nummer 2. Als je me dat in augustus gezegd zou hebben zou ik je voor gek verklaard hebben.

JMD

Well-known member
Ik heb even terug gelezen, maar zoveel wordt er na afloop niet eens over GRO-PSV gepost, enkel een paar blije reacties op de 3-3 en daarna gaat het meer over Feyenoord-Heerenveen dan over Groningen-PSV. Er werd dus ook nog eens niet eens getrolt.
En zelfs al zou dat gebeuren, wat is het probleem dan vraag ik me af? (even algemeen gesteld, niet eens zozeer als op jouw reactie)

Je mag toch als Ajaxsupporter blij zijn dat PSV of Feyenoord punten dreigt te verspelen? Net zoals een PSV-supporter dat mag zijn als Ajax of Feyenoord punten gaat verspelen. Je wil dat je ploeg kampioen wordt, dat kan maar op 1 manier: zelf blijven winnen en de ander verspeelt punten. En ja, er zijn de onderlinge duels, maar Cruijff zei het al: kampioen word je tegen de kleintjes.

Abubakari

Well-known member
Ik kan me ook wel voorstellen dat het irritant is als je daarna allerlei getrol door moet worstelen, maar daar was dus niet eens sprake van.

Overigens ben ik vrijwel nooit online op zaterdagavond (en zondagmiddag ook niet, dan ben ik naar het amateurvoetbal) omdat ik de samenvattingen altijd wil zien zonder de uitslagen te weten. Op zaterdag lukt dat vrijwel altijd wel, is sowieso een avond dat we vaak samen een film kijken of wat spelletjes doen bij ons thuis, op zondag krijg ik langs de lijn nog wel eens een uitslag of tussenstand mee, dat is soms ook lastig te voorkomen. Maar je zult van mij dus meestal pas na afloop een reactie zien.

on topic
Ik hoop eigenlijk dat Huntelaar weer in de spits staat vanmiddag.

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kan me ook wel voorstellen dat het irritant is als je daarna allerlei getrol door moet worstelen, maar daar was dus niet eens sprake van.

Overigens ben ik vrijwel nooit online op zaterdagavond (en zondagmiddag ook niet, dan ben ik naar het amateurvoetbal) omdat ik de samenvattingen altijd wil zien zonder de uitslagen te weten. Op zaterdag lukt dat vrijwel altijd wel, is sowieso een avond dat we vaak samen een film kijken of wat spelletjes doen bij ons thuis, op zondag krijg ik langs de lijn nog wel eens een uitslag of tussenstand mee, dat is soms ook lastig te voorkomen. Maar je zult van mij dus meestal pas na afloop een reactie zien.

on topic
Ik hoop eigenlijk dat Huntelaar weer in de spits staat vanmiddag.

Beetje flauwe smoesjes. Je kan voor vakx best even met je mobiel even wat posten. Je hebt altijd wel ergens een minuutje de tijd.

JMD

Well-known member
Door de zege van PSV gisteren is PSV heel 2017 zonder puntverlies gebleven in eigen stadion. De laatste keer dat dat een club lukte in de eredivisie was in 1987, toen ook PSV.

JMD

Well-known member
De Ajax 11 van hedenmiddag: Onana,Veltman,De Ligt,F.de Jong, Dijks,v.d.Beek,Sch?ne,Ziyech,Neres, Huntelaar,Kluivert

Bovenaan