Speelronde 17

Batigoal

Well-known member
Met zijn prima voorzet zou je Sosa altijd erin moeten zetten. Heeft ook al een paar assists en pre-assists op zijn naam. Verdedigend kwetsbaar, maar dat zijn alle linksbacks die daar gespeeld hebben de afgelopen anderhalf jaar, dus dat is geen reden om Sosa niet op te stellen. Aanvallend voegt hij wel wat toe.
 

JMD

Well-known member
Lekker op en neer gaand duel trouwens, Ajax wel beter. Zou wat zijn dat Ajax in het zwakste seizoen in jaren ze ineens wel winnen van Go Ahead, iets wat de laatste jaren niet lukte.
 

Batigoal

Well-known member
Wat een kansloos scheidsrechterskorps hebben we toch dat Brobbey in 100% van de gevallen wordt teruggefloten.
 

JMD

Well-known member
Go Ahead kruipt echt uit de schulp na de 0-1 en krijgt flinke kansen, maar benut ze niet.
 

Batigoal

Well-known member
Wat laat Tahirovic zich vaak in de luren leggen, week in week uit. Of het nou Henderson of iemand anders wordt, je moet op die positie versterking halen.
 

Batigoal

Well-known member
En daar is de verwachte gelijkmaker. Het is weer helemaal niks vandaag. Op naar de volgende nederlaag.
 

JMD

Well-known member
En daar is de verwachte gelijkmaker. Het is weer helemaal niks vandaag. Op naar de volgende nederlaag.
Ik vond Ajax niet eens zo slecht starten, eerste half uur was best goed. Maar daarna zakt het (zoals vaker dit seizoen) ver weg...
 

Batigoal

Well-known member
Het helpt ook niet dat Hato zijn zwakste pot in Ajax 1 speelt. Is normaal de enige die de boel achterin overeind houdt.
 

JMD

Well-known member
Het helpt ook niet dat Hato zijn zwakste pot in Ajax 1 speelt. Is normaal de enige die de boel achterin overeind houdt.
Jep. Maar dan alsnog. Hoe kan je keer op keer zo ver weg zakken? Ik heb Ajax live zien spelen in Eindhoven dat was echt goed in de eerste helft.
 

Batigoal

Well-known member
Jep. Maar dan alsnog. Hoe kan je keer op keer zo ver weg zakken? Ik heb Ajax live zien spelen in Eindhoven dat was echt goed in de eerste helft.
Dat is het mentaliteitsdingetje. Aanvallend is het wel oké, maar het middenveld verdedigt nooit mee, waardoor de toch al gammele verdediging nog meer onder druk komt te staan.
 
Bovenaan